نزدیک به چهار سال و اندی پس از آن اختلاف نظر بزرگ بین کی‌روش و علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسید ایران و مربی پرتغالی به پایان کار رسیده‌اند و حالا رئیس وقت فدراسیون فوتبال الجزایر فاش می‌کند قرار بود کی‌روش سرمربی آنها شود. او در گفت‌وگو با نشریه بلاد فاش کرده به همراه یکی از اعضای فدراسیون فوتبال این کشور در همان برهه به دیدار کارلوس کی‌روش در لیسبون رفتند و با این مربی توافق کردند سرمربی‌شان در جام جهانی برزیل باشد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۸

در این دیدار مربی پرتغالی هم پذیرفت سرمربی الجزایر شود و قرار شد چند هفته بعد به الجزایر سفر کند و قرارداد همکاری بسته شود. رئیس سابق فدراسیون فوتبال الجزایر گفت: «من به همراه والید سادی، رئیس بخش بینالملل فدراسیون الجزایر در لیسبون با کارلوس کیروش دیدار کردیم و در این جلسه مربی پرتغالی با حضور در این تیم موافقت کرد.قرار بود او به الجزایر سفر کند و قرارداد را امضا کند ولی تصمیم گرفت در ایران بماند. این اتفاق قبل از جام جهانی 2014 رخ داده بود.»

حالا اطلاعات تازهای در این باره فاش شده است ؛ این که رئیس سابق فدراسیون الجزایر که از دوستان نزدیک کیروش است، نسخهای از قرارداد را برای این مربی ارسال کرد و در این ایمیل تاکید کرد کیروش هر رقمی پای قرارداد بنویسد، آنها بدون هیچ تردیدی آن را امضا میکنند. کیروش اما در نهایت اعلام کرد میخواهد بماند و علی کفاشیان را هم در جریان این مسأله قرار داد. البته رئیس وقت فدراسیون فوتبال آن زمان در مصاحبهای گفت کیروش از هیچ جا پییشنهاد ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها