هیچ باشگاهی حق ندارد با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر وارد مذاکره شود و از آن بدتر با این بازیکن قرارداد ببندد اما این مسائل گویا در فوتبال ایران چندان جدی گرفته نمی شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۸۳
تکرار جنجال ماجرای طارمی و ریزه اسپور اینبار در مشهد!

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی که به عنوان بازیکن ریزه اسپور قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد و با وجود تحت قرارداد بودن خود با باشگاه ترکیه ای راهی پرسپولیس شد با جریمه و محرومیت شدید از سوی فیفا روبرو شد. هم خودش چهار ماه از حضور در میادین محروم شد هم باعث شد پرسپولیس حق حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی را نداشته باشد.

قوانین مربوط به این تخلف سفت و سخت است و متخلفان با جرایم سنگینی روبرو می شوند. اما در فوتبال ایران این اتفاق دوباره رخ داده است.

مصطفی احمدی بازیکن تیم پدیده به مشکی پوشان دیگر تیم مشهدی پیوسته است. در واقع تیم مشکی پوشان با بازیکن تیم همشهری به صورت غیرقانونی مذاکره کرد و سپس با او قرارداد بست. پدیده با شکایت از همشهری خود در فیفا می تواند ماجرای طارمی - ریزه اسپور را در ابعاد محدودتری تکرار کند.

بر اساس شنیده ها باشگاه مشکی پوشان به منظور جلوگیری از شکایت پدیده در روزهای اخیر مدام با پدیده مذاکره کرده است. مشخص نیست پدیده چه تصمیمی خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها