الله‌کرم استکی یکی از ستاره‌های تاریخ هندبال این روزها در تهران است و با ملی‌پوشان دیگر تمرین می‌کند. لژیونر هندبال ایران که به همراه سجاد برادرش در لیگ رومانی بازی می‌کند، درباره جمع شدن ملی‌پوشان و حضور ماچک در اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال گفت: خدا را شکر تعطیلات کریسمس است و باشگاه‌ مدتی تعطیل است. ما آمدیم تا در خدمت تیم‌ ‌ملی باشیم. ماچک را هم همه می‌شناسند و با همه بچه‌ها رفیق است. همه چیز خوب است و ان‌شاء‌الله مدال و سهمیه جهانی خواهیم گرفت و قول می‌دهم که خبرهای خوبی از هندبال خواهید شنید.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۱۳

استکی درباره رقبای آسیایی ادامه داد: کار ما خیلی سخت است، اما انگیزه بچه‌ها خیلی بالاست. قول می‌دهم دست پر برمی‌گردیم. ژاپن، کره و قطر همه از ما می‌ترسند. نمی‌رویم که ببازیم. بهترین تیم آسیا را داریم و باید ببینیم در مسابقات چه می شود.

لژیونر هندبال ایران درخصوص دیدارهای تدارکاتی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در اسلوونی و قطر هم بازی‌های خیلی خوبی داریم. اسلوونی سوم جهان و قطر هم نایب‌قهرمان آسیاست. دیگر کاری به گذشته نداریم. می‌رویم که هندبال را زنده کنیم و به روزهای اوج برگردانیم. هندبال در سال‌های گذشته روزهای خوبی را در همه رده‌ها داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها