بیرانوند در نزدیکی یک رکورد خارق‌العاده

72 دقیقه تا سنجاق شدن به تاریخ

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس این شانس را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه‌اش تا دقیقه 72 در مسابقه این هفته مقابل فولاد خوزستان، رکورد کلین شیت لیگ برتر را به خودش اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۰۷

علیرضا بیرانوند توانسته با ساختار مناسب دفاعی این تیم در هفته‌های اخیر دروازه‌اش را بسته نگه دارد و این رکورد را تا پیش از مسابقه با فولاد خوزستان به 633 دقیقه برساند. شماره یک پرسپولیس بعد از دریافت گل در دقیقه 87 از جلال‌الدین علی‌محمدی در بازی با سپاهان تا امروز مقابل نفت آبادان، استقلال تهران، سایپا، پدیده مشهد، پارس جنوبی جم، ذوب‌آهن اصفهان و سپیدرود رشت گلی دریافت نکرده است. بسته ماندن دروازه در هفت دیدار رکورد او را به 630 دقیقه رسانده و سه دقیقه از دیدار مقابل سپاهان جمعا این رکورد را به 633 دقیقه رسانده است تا علیرضا بیرانوند فقط 72 دقیقه با رکورد رشک‌برانگیز آرمناک پطروسیان فاصله داشته باشد.

در رده اول جدول، برترین دروازه‌بان از حیث بسته نگه داشتن دروازه‌ آرمناک پطروسیان قرار دارد؛ دروازه‌بان ارمنستانی سابق سپاهان در لیگ اول حرفه‌ای با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به مدت 704 دقیقه این رکورد 17 ساله را از خود به جا گذاشته و در شرایط فعلی فقط علیرضا بیرانوند نزدیک‌ترین دروازه‌بان برای شکست این رکورد محسوب می‌شود. بیرانوند در رده دوم بعد از پطروسیان قرار گرفته و وحید طالب‌لو نیز با رکورد 660 دقیقه در رده سوم جا گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها