دختر 14 ساله معلول انگلیسی که از ناحیه دست و پا دچار مشکل است راننده خودرو‌های مسابقه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۲۹

به گزارش سان، «ایزابل ویل» هنگامی‌که فقط 7 سال داشت به دلیل ابتلا به بیماری مننژیت پس از طی 9هفته در بیمارستان دست و پایش را از دست داد. اما بیماری و شرایط جسمانی او را ناامید نکرد و ایزایل در تصمیمی باورنکردنی به یکی از ژیمناستیک کارهای حرفه‌ای تبدیل شد. با گذشت زمان رویاهای ایزابل متوقف نشد و اکنون قرار است به عنوان یک راننده خودروی مسابقه در رقابت‌های سرعت شرکت کند.

مجازات برای تقدیم گل به همسر!

مهاجم اسپانیایی چلسی به خاطر تقدیم گل اخیر خود در جام اتحادیه انگلیس به همسر باردارش مجازات شد.

به گزارش تسنیم، شیوه شادی پس از گل آلوارو موراتا در پیروزی 2بر یک اخیر چلسی مقابل بورنموث در جام اتحادیه انگلیس برایش دردسرساز شد. موراتا پس از زدن گل پیروزی بخش آبی‌پوشان لندن در دقایق تلف شده نیمه دوم، به نشانه تقدیم این گل به همسر باردارش، توپ را زیر پیراهن خود قرار داد. این نوع شادی گل موراتا، برای بازیکنان تیم مهمان که بسرعت سعی در جبران گل خورده و فرار از شکست داشتند، قابل تحمل نبود و آنها برای پس گرفتن توپ از مهاجم اسپانیایی چلسی تلاش کردند که با ممانعت او مواجه شدند. در آن زمان بود که لی میسون داور مسابقه، مهاجم سابق رئال مادرید را به دلیل وقت‌کشی با کارت زرد جریمه کرد. به این ترتیب موراتا پنج کارته شد و بازی بعدی تیمش را برابر اورتون که امروز از ساعت 16 به وقت تهران در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار می‌شود از دست داد.

شاهزاده شلوارک‌پوش!

شاهزاده جورج کمبریج،نتیجه ملکه انگلیس حتی در فصل سرما هم با شلوارک همه جا ظاهر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌در سرمای فصل زمستان همه مردم برای گرم کردن خود در مقابل سرما، از لباس‌های بلند و ضخیم استفاده می‌کنند، اما شاهزاده جورج کمبریج، فرزند ویلیام که سومین نتیجه الیزابت دوم ملکه انگلیس است، همیشه مجبور بوده در هر زمان از سال حتی زمستان نیز با شلوارک در انظار ظاهر شود.

علت این امر رسوم خاندان سلطنتی است که جورج بنا بر آن، ناچار به استفاده از شلوارک است. به گفته ویلیام هانسون یک کارشناس آداب و رسوم انگلیسی، این امر جورج را از کودکان متولد شده در خانواده‌های عادی متمایز می‌سازد. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که کودکان اشرافی باید با شلوارک در همه جا ظاهر شوند.

هانسون در ادامه صحبت‌هایش گفت: شلوار فقط مختص پسران جوان و مردان مسن است، با توجه به این رسم قدیمی شاهزاده جورج خردسال فعلا باید از سرما رنج ببرد و چاره‌ای جز رعایت قوانین سلطنتی ندارد.

تبدیل صخره به اژدها!

هنرمندی خلاق برای زیباسازی شهرش اقدام جالبی انجام داده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هر کشوری در جهان چیدمان شیک و خاص خود را برای شهرشان به کار می‌برد که مورد توجه قرار می‌گیرد. اما این بار یک هنرمند خیابانی فرانسوی به نام بلسایا به همراه پسرش در اقدامی جالب یک بلوک قدیمی را به اژدها تبدیل کرد و به شهرت رسید.

او تصاویر کارتونی مورد علاقه فرزندش را روی یک بلوک قدیمی در ساحل رولی که در فرانسه واقع شده را طراحی کرد و این امر باعث شد تا افراد زیادی به این ساحل چشم‌نواز بیایند و از تماشای آن لذت ببرند.

این هنرمند درباره ساخت این اژدها گفت: من طرفدار اژدهای بزرگ هستم و این رویای کودکی من است که آن را عملی کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها