بدهی باشگاه به بازیکنان و کادر فنی زیاد است

برانکو: گرشاسبی به مشکلات رسیدگی کند!

حتی اگر مقتدرانه‌ترین قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیری باز هم دلیل نمی‌شود همه چیز سرجای خودش باشد و ایده‌آل. این داستان پرسپولیس برانکو ست. سرمربی قرمزها دیروز و در حاشیه تمرین شاگردانش بجد از سرپرست مدیرعاملی باشگاه خواست تا به مشکلات تیمش رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۵۰

برانکو گفت: ما توانستیم با چهار امتیار بیشتر نسبت به پارسال قهرمان نیم‌فصل شویم و 9 گل هم بیشتر بزنیم. ضمن این‌که در نیمه نهایی لیگ قهرمان حضور داشتیم و دربی را هم بردیم. با این حال باشگاه به بازیکنان بدهکار است. این‌که صحبت شده آنها زیاد پول گرفته‌اند، واقعیت ندارد. از گرشاسبی انتظار داریم به مشکلات بازیکنان رسیدگی کند.

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس و همچنین طلبی که خودش از این باشگاه دارد و به همین خاطر هم حاضر به تمدید قرارداد نشده است، عنوان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که طی دو سال‌ونیمی که من در پرسپولیس هستم هیچ وقت با باشگاه تسویه حساب کامل نداشته‌ام و لازم بود که در این مورد باشگاه اقدام کند. نه‌تنها با من بلکه باید با بازیکنانم هم به طور کامل تسویه حساب شود، چون آنها هم این خواسته را از باشگاه دارند.

سرمربی پرسپولیس با ابراز خوشحالی از درخشش علی علیپور و این‌که هیچ وقت جای خالی مهدی طارمی در خط حمله پرسپولیس احساس نشد، گفت: در یک برهه هواداران حق داشتند نگران محرومیت مهدی طارمی باشند، چرا که او در دو سال قبل بهترین بازیکن لیگ و آقای گل هم بوده است. این را من نمی‌گویم بلکه آمار و انتخابات رسمی می‌گوید. طبیعی است که بعد از محرومیت طارمی ما این انتظار را از علیپور داشته و داریم که اجازه ندهد جای خالی او احساس شده و روزبه‌روز هم بهتر شود. در کنار این موضوع باید بدانیم در یک دوره ممکن است یک مهاجم نتواند مدتی گل بزند. اتفاقی که برای هر مهاجم طرازاولی در دنیا رخ می‌دهد. خودتان هم اخبار را دنبال می‌کنید و دیده‌اید که رونالدو و کریم بنزما تا همین بازی قبلی در 14 بازی روی‌هم‌رفته چهار پنج گل زده بودند.

برانکو در پاسخ به سؤال گفت: «فرگوسن در منچستریونایتد جاودانه شد و سال‌ها در آنجا ماند. چقدر امیدوارید که شما هم در پرسپولیس نه به اندازه فرگوسن، اما به اندازه افرادی مانند پروین جاودانه شوید؟»، یادآور شد: طبیعی است که ما بگوییم «این نتیجه است که مربی را نگه می‌دارد یا او را بیرون می‌کند». من سه سال است که به پرسپولیس آمده‌ام. پرسپولیس تیمی بود که برای بقا می‌جنگید. عملا در سال اول هم قهرمان بودیم، پارسال قهرمان شدیم، الان هم برتری خوبی داریم، اما چیزی تمام نشده است. امکان همه چیز هست، اما افتخار می‌کنم که من را با فرگوسن یا پروین مقایسه می‌کنید. به همه کارهایی که اینجا توانستم انجام دهم، افتخار می‌کنم. مردم، هواداران و بازیکنان از کار من و بازیکنان راضی هستند.

برانکو در پایان در واکنش به پرسش خبرنگاری که از او پرسید؛ «آیا صحت دارد که شما در جلسه با گرشاسبی برای تمدید قرادادتان شرط گذاشتید که هر بازیکنی که قراردادش به اتمام می‌رسد، باید قراردادش را تمدید کند»، تصریح کرد: چنین شرطی نگذاشتم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها