چهره جدید زانتیا در بازار ایران

سی 4 سیتروئن حدود دو سال است در ردیف ماشین‌های مدنظر سیتروئن برای تولید در کاشان قرار گرفته و با داشتن موتور و گیربکس مشترک با پژو 2008، احتمالا محصولی جوان‌پسند خواهد بود. به این ترتیب خودروسازی فرانسوی را قادر می‌کند بر محصولاتی نظیر کیا سراتو مونتاژ سایپا، چری آریزو توربو، هیوندای اکسنت و پژو 301 براحتی غلبه کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۳۶

به گزارش جام‌جم و به نقل از گروه خودرو هفت صبح این اتومبیل فرانسوی اگر بتواند با قیمتی حدود صد میلیون تومان در ایران به دست مشتریان برسد، شانس موفقیت بالایی دارد، چرا که پشتیبانی فنی پژو سیتروئن و زنجیره تامین گسترده این کنسرسیوم صنعتی در ایران بتازگی رو به گسترش نهاده و گویا قرار است بزودی خط تولید موتور تی‌اچ‌پی 165 و نیز جعبه‌دنده اتوماتیک شش سرعته پژوسیتروئن در ایران راه‌اندازی شود. بر این مبنا، سی4 می‌‌تواند شرایط بسیار خوبی مانند سیتروئن زانتیا در ایران پیدا کرده و فروشی چشمگیر را در یک بازه زمانی چهار ساله تجربه کند. خوشبختانه سی‌4 جدید شماری از ویژگی‌های لازم برای موفقیت را دارد و برخلاف ظاهر نه چندان پیشرو، در بررسی آن نقاط قوت بسیاری به چشم می‌خورد.

سی 4 جدید سه ویژگی خوب دارد که سیتروئن برای موفقیت این مدلش روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است. نخستین مورد موتور و گیربکس هماهنگ و پرقدرتی است که سی 4 را بر تمام خودروهای هم‌رده حتی بر میتسوبیشی لنسر، مزدا 3 گروه بهمن، هیوندای النترا، کیا سراتو، تویوتا کورولا و حتی رنو مگان برتری خواهد داد. ایمنی این خودرو هم خوب است و توانسته چهار ستاره کانون امنیت و تصادف اروپا را به دست آورد که در نوع خود مناسب و قابل توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها