رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دیروز طی یک نشست سه ساعته برنامه‌های تیم ملی را مرور کردند. نشستی که در پایان آن تاج تاکید کرد با کی‌روش هیچ اختلافی ندارد و مرد پرتغالی نیز از تمرکز برای آماده‌سازی در راه جام‌جهانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۴۴

مهمترین نکات صحبت های دیروز کارلوس کی روش به این شرح است:

زمان آن است با تمرکز روی برنامه‌هایمان کار کنیم. اگر همه دست به دست هم بدهیم بازهم کار دشواری داریم و باید همه در کنار هم باشیم.

هیچ چیزی غیرممکن نیست و همه ما در ذهن مان رویای صعود به دور بعد را داریم.

در فروردین دو بازی دوستانه و تدارکاتی خواهیم داشت. با تیم‌هایی از آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین بازی خواهیم کرد. در اردیبهشت سال آینده با ازبکستان یا سوریه بازی می کنیم و سه بازی دوستانه نهایی هم قبل از جام جهانی خواهیم داشت.باید سعی کنیم با تیم‌هایی بازی کنیم که عربی باشند مثل تونس، مصر و الجزایر بازی کنیم که شباهت به تیم‌ مراکش داشته باشند.

از باشگاه‌ها تقاضا داریم بازیکنان مد نظر تیم ملی را یک روز یا یک روز و نیم در اختیار تیم ملی قرار بدهند و بعد از اتمام هر بازی لیگ بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند.

تاکید می‌کنم به هیچ وجه آماده سازی بازیکنان در لیگ تداخلی با برنامه های تیم ملی نخواهد داشت. امیدوارم که مربیان تیم ها به من اعتماد کنند تا 36 سال تجربه ای که دارم را در اختیار تیم ملی قرار بدهم .

اگر بتوانم این برنامه‌ را با حمایت همه انجام بدهم هنوز ما شانس داریم شانس اندکی داریم ولی شانس داریم. رومانی، بلغارستان، کرواسی، بوسنی و حتی ایتالیا سبک بازی هایشان شبیه آنهاست. بستگی دارد که با کدام تیم ها بتوانیم به قطعیت برسیم حتی بوسنی هم می‌تواند شباهت بازی های اسپانیا و پرتغال داشته باشد.

تاج: در یکی از بهترین کمپ‌های روسیه اردو می‌زنیم

همچنین مهدی تاج که دیروز با رئیس فدراسیون فوتبال آلبانی نیز یک تفاهم‌نامه همکاری امضاء‌کرد ،در این نشست خبری درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی گفت: ما از دو فیفادی قبلی استفاده کردیم که در هر کدام از آنها دو بازی دوستانه انجام دادیم و یک فیفادی دیگر پیش روی ماست. تیم ملی برای جام جهانی باید تدارک خوبی ببیند و تیم‌های بزرگ را برای بازی‌های دوستانه در نظر گرفته‌ایم. لازم است بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم. با رایزنی‌ توانستیم کمپ تیم لوکوموتیو مسکو را که ایتالیا‌یی‌ها رزرو کرده بودند، پس از عدم صعود آنها به جام جهانی، بگیریم.

وی افزود: کمپ لوکوموتیو امکانات خوبی هم دارد که استخر، سونا، هتل و امکانات پزشکی‌اش فوق‌العاده است، حتی‌ کره‌ای‌ها فکر کردند ما نتوانستیم این کمپ را اجاره کنیم و قصد داشتند آنجا را بگیرند، اما ما موفق شدیم یکی از بهترین کمپ‌های روسیه را بگیریم. برای انجام بازی دوستانه هم با کشورهایی توافق کرده‌ایم. تاج درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم توضیح داد: باید با تیم‌های خوب بازی کنیم، اما شاید تیم‌های خوب به هر دلیلی نتوانند به ایران بیایند، اما در کل انتخاب حریف تدارکاتی با سرمربی تیم ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها