حسین علیزاده، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «سرو زیر آب» جدیدترین ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۲۸

سیدحامد حسینی، تهیه‌کننده فیلم سرو زیر آب در گفت‌وگو با فارس درباره روند انجام مراحل فنی فیلم گفت: حسین علیزاده بتازگی ساخت موسیقی فیلم را عهده‌دار شد و فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می‌شود.

وی درباره ضبط صحنه‌های هوایی فیلم گفت: مقدمات تصویربرداری بخش هوایی فیلم انجام شده اما نکته مهم در ضبط این تصاویر فصل مناسب است. این پلان‌ها به لحاظ بصری نیاز به فصل مناسب دارد که منتظر هستیم شرایط مناسب فراهم شود تا بتوانیم این صحنه‌ها را هم تصویربرداری کنیم.

بنابراین گزارش، حسین علیزاده از استادان موسیقی کشور در حوزه ساخت موسیقی، بسیار گزیده کار کرده است و این دومین همکاری علیزاده با باشه آهنگر پس از فیلم «ملکه» خواهد بود.

در این فیلم بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی‌پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرو زیر آب در تهران، میبد، روستای مزرعه کلانتر یزد، روستای سپید دشت، روستاهای لرستان و دزفول و ورامین فیلمبرداری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها