کد خبر: ۱۰۹۱۸۸۱
نمایندگی وستینگهاوس، آدمیرال در تهران

وارد سایت آی.پی امداد شوید و اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی غنی نمایید.

نمایندگی وستینگهاوس

درباره وستینگهاوس:

وستینگهاوس با نام تجاری وستینگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیاست که مقر آن در امریکا می باشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال 1975 تاسیس شد.

در سال 1986 شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال 2006 بازمی گردد.امروزه شرکت وستینگهاوس با تولیدات متنوعی از لوازم خانگی که انجام می دهد و ارائه خدمات بی نظیر از سوی نمایندگی رسمی وستینگهاوس در دنیا شناخته می شود.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با شعار بهترین خدمات در کمترین زمان در خدمت شما عزیزان می باشد.

نمایندگی آدمیرال



تاریخچه آدمیرال:

در سال 1934 راس سیراگوسا رادیو و تلویزیون قاره ای را تاسیس کرد که در حال حاضر به مجله آدمیرال تبدیل شده است.فروش سالیانه آن در امریکا حدود 2 میلیون دلار بود.

آدمیرال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عمده تلویزیون در دوران اولیه این رسانه بود.

اهداف آدمیرال:

آدمیرال اعلام کرده که بزرگترین هدف این شرکت ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد است.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال مدعی است که خدمات به مشتری را بارها و بارها شنیده ایم اما انها خدمات به مشتری را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند و یک تجربه خوب را برای مشتریانشان خواهند ساخت.

اثبات این ادعای آنها باز خورد مثبت مشتریان آدمیرال در سراسر جهان است.

آدمیرال هر روز با کمک کارمندان خود تلاش میکند خدماتی مبتنی بر احترام به انساها ارائه دهد.

نمایندگی آدمیرال به غیر از قیمت مناسب برای مشتریان انواع تخفیف ها و جشنواره های ویژه را هم در نظر گرفته است.

ویژگی محصولات وستینگهاوس:

ماشین لباسشویی وستینگهاوس:


از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی وستینگهاوس میتوان به دارا بودن درب شیشه ای با ایمنی قفل و 17 برنامه شستشو اشاره کرد.لباسشویی های وستینگهاوس دارای 3 محفظه مواد شوینده میباشند که کار شما را ساده تر میکنند.ولتاژ این لباسشویی بین 220-240 ولتاژ است.وستینگهاوس در تولید ماشین لباسشویی های خود طراحی زیبا را جزو اهداف مهم قرار داده است.

یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس:

بدنه یخچال ویستینگ هاوس از فولاد ضد زنگ با درجه بالا # 430 تشکیل شده است .درصد بالای کروم به کار رفته در آن باعث مقاوم در برابر زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشش آن می شود.درصد بالای کروم به کار رفته در آن باعث مقاوم در برابر زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشش آن می شود.که سطح خارجی یخچال را در برابر اثر انگشت، لکه و خش ناشی از استفاده روزانه محافظت می کند.با این یخچال بی نظیر شما دیگر لازم نیست نگران خراب شدن بدنه باشید .شما میتوانید دمای بخش مواد غذایی تازه را می توانید از 1 ° C تا 8 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و ویژگی های بسیاری دیگر.

نکات مراقبت از یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس:

1.محل یخچال باید دور از وسایل حرارتی از قبیل اجاق گاز،فر و آبگرمکن باشد.
2.یخچال از پشت باید حداقل 10 الی 15 سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد.
3.در یخچال را برای مدت زمان زیادی باز نگه ندارید.
4.یخچال باید از سطح زمین فاصله داشته باشد تا سطح پایینی یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.
5.برای افزایش طول عمر ، به تمیزی نوار دور یخچال دقت کنید.
6.در تابستان از درجه های 2 تا 4 وهمچنین در زمستان از درجه های 1 تا 2 استفاده شود.
7.برای تمییز کردن یخچال هیچگاه از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار و سپس خشک استفاده کنید.
8.برای جدا کردن مواد غذائی از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز از چاقو و وسایل تیز استفاده نکنید.

نکات مراقبت از ماشین لباسشویی وستینگهاوس:

1. طرز کار استفاده صحیح و بهینه از ماشین لباسشویی و جدول برنامه های شستشوی البسه علاوه بر اموزش به هنگام نصب به طور کامل در دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی درج شده است. قبل از استفاده از ماشین لباسشویی حتما این دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نموده و همواره در دسترس داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه نمایید.

2.استفاده بیش از اندازه از پودر باعث تولید کف زیاد و درنتیجه کاهش طول عمر لباسشویی میشود.

3. استفاده از پودرهای لباسشویی با کیفیت و استاندارد توصیه می گردد تا علاوه بر مراقبت از پارچه لباس شما، به ماشین لباسشویی نیز آسیبی وارد ننماید.

4.ماشین لباسشویی را داخل رختکن حمام قرار ندهید زیرا خطرات بیماری های پوستی را به همراه خواهد داشت.

5.حتماً بعد از شستن لباس‌ها آب درون لاستیک لباسشویی را خشک کرده و درب لباسشویی را تا خشک شدن کامل نبندید.

نکات مراقبت از ماشین ظرفشویی وستینگهاوس:

1.سعی کنید ظروف را طوری بچینید که اب به تمام نقاط برسد.

2.ظروف را روی هم نچینید زیرا در این صورت اب و مواد شوینده به همه سطوح انها نخواهد رسید وقسمتی از ظروف تمیز نمیشود.

3.در چیدن قاشق وچنگال دقت کنید که قاشق ها داخل هم نباشند.

4.قبل از چیدن ظروف داخل ماشین باقی مانده غذا را از روی انها پاک کنید تا باعث گرفتگی فیلتر نشود.

5.اگر قصد دارید ظروف را با فاصله زمانی زیاد پس از استفاده بشویید حتما بعد از چیدن ظروف برنامه پیش شویی را استفاده کنید تا باقیمانده غذا روی ظروف خشک نشود.

ویژگی محصولات آدمیرال و آموزش نگه داری از آنها:

ماشین ظرفشویی آدمیرال:

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو در ماشین ظرفشویی های آمیرال 8 لیتر است.این ظرفشویی ها دارای رده انرژی A++ میباشند و همچنین از 8 برنامه متفاوت شست و شو بهره میگیرند.از ویژگی های مهم دیگر این دستگاه قفل کودک است .در هنگام نصب دستگاه استفاده از 8 برنامه ظرفشویی توسط تکنسین اعزامی از نمایندگی رسمی آدمیرال به شما آموزش داده میشود.

آموزش نگه داری از ماشین ظرفشویی آدمیرال:

1.تا حد امکان از برنامه کوتاه مدت (کم مصرف) استفاده کنید:همچنین اگر ظرفها را پیش از قرار دادن در دستگاه با یک دستمال تا اندازه ای پاک کنیم. امکان استفاده از برنامه کوتاه بیشتر است. اگر ظرف ها فقط کمی کثیف هستند از یک چرخه شستشوی سبک استفاده کنید. زیرا در این روش به دلیل استفاده کمتر از آب گرم و کاهش زمان کار دستگاه انرژی کمتری مصرف خواهد شد.

2.حتی الامکان از ظرفیت کامل ماشین ظرفشویی استفاده کنید:تعداد ظرفها تغییری در مصرف آب ماشین نمی دهد . پس بهتر است ظرفها را در طول روز داخل ماشین جمع کنید و سپس یکبار در ساعات غیر اوج مصرف آنرا بکار اندازید.

3.از پودر ظرفشویی به اندازه لازم استفاده کنید؛ زیرا ریختن پودر زیاد؛ هیچ تاثیری در تمیز تر شدن ظرف نخواهد داشت.

4. ظرفها را مطابق دستورالعمل تولید کننده در ماشین قرار دهید همه ردیفها را پر کنید تا از آب و انرژی حداکثر استفاده بشود. اما این کار بگونه ای باشد که گردش آب به راحتی صورت گیرد تا ظرفها کاملاً تمیز گردد.

5.پیش از قراردادن ظرفها در ماشین باقیمانده غذا را پاک کنید و مایعات را خالی کنید:بقیه کار را ماشین ظرفشویی انجام می‌دهد. اگر مجبور شدید که ظرفها را پیش از گذاشتن در ماشین آب بکشید حتی الامکان از آب سرد استفاده کنید.

جاروبرقی آدمیرال:

گنجایش مخزن جاروبرقی های آدمیرال حداقل 6 لیتر است.این جاروبرقی ها داری نمایشگر ال ای دی و میزان صدای حداقلی 70db هستند.علاوه بر این این دستگاه دارای نشانگر پر بودن و مخزن و فیلتر بهداشتی است.

آموزش نگه داری از جاروبرقی آدمیرال:

1-فیلتر هوا جاروبرقی آدمیرال همیشه تمیز باشد.

2-کیسه یا پاکت ، بیش از نصف دارای زباله نباشد.

3-اگر از کیسه های دائمی استفاده می کنید ، بیش ازدوسال استفاده نشود.

4-مدت زمان استفاده ازجاروبرقی آدمیرال بین 15 الی 20 دقیقه باشد (بیش از این مدت نباشد کمتر مشکلی ندارد)

5-از سالم بودن لوله ، خرطومی ، زانویی و برس اطمینان حاصل کنید ، زیرا در مواردی به علت کهنگی وسایل (و یا خرابی) ، از این محل ها هوادهی می یابد و این برای جاروبرقی مضر است.

کولر گازی آدمیرال:

از دیگر محصولات تولیدی آدمیرال که از سوی نمایندگی تعمیرات آدمیرال به مدت دو سال گارانتی میشود میتوان به کولر گازی اشاره کرد.این کولرگازی ها ایجاد هوای عاری از ذرات و غبار و ایجاد محیطی مناسب برای استان های صنعتی با فیلتر پلاسما میکنند.فیلتر آن ها به آسانی تمیز میشود.پرتاپ سه وجهی باد تا 10 متر ز دیگر ویژگی های آن است.

آموزش نگه داری درست از کولرگازی آدمیرال:

1-نکته اول اینکه برق ورودی کولر گازی آدمیرال نباید نوسان داشته باشد.

2-کولرگازی آدمیرال نباید تمام وقت با تمام قدرت کار کند.

3-فیلتر ها و توری های کولر گازی باید حداکثر هر 30 روز یکبار شسته شوند. این عمل باعث تصفیه هوای اتاق و کارکرد بهتر کولرگازی آدمیرال می شود.

4-به هیچ وجه نباید در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش کولرگازی آدمیرال را تغییر داد. بلکه آنرا خاموش کرده و تنظیمات حالت Mode را انجام داده و سپس روشن می کنیم.

5-هیچ وقت در یک مکان نباید کولرگازی و آبی با هم کار کنند. زیرا کولر آبی رطوبت به هوا وارد می کند در حالیکه کولرگازی رطوبت را از هوا می گیرد.

6-جهت اطمینان از کم نشدن گاز کولرگازی، حتما آنرا سالیانه به کمک افراد متخصص سرویس نمایید. زیرا کم شدن گاز کولر، باعث صدمه شدید کمپرسور کولرگازی می شود.

7-اگر احساس کردید از قدرت کولر گازی کم شده و یا باد گرم می دهد، سریعا آنرا خاموش کرده و با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید.

8-حتما جلو و عقب کندانسور به فاصله حداقل یک متر فضای خالی وجود داشته باشد. در غیر این صورت، انتقال حرارت بین کندانسور و محیط به خوبی انجام نمی پذیرد و کمپرسور کولر گازی آدمیرال صدمات شدیدی می بیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید میرزایی
United Arab Emirates
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
۰
۰
ممنون از مطلب خوبتون. من به جز وستینگهاوس با هیچکدوم از این برندهای اشنایی نداشتم. همچنین تصور میکردم برند وستینگهاوس قدمت بیشتری داشته باشه

نیازمندی ها