داورپناه از تهران: دستفروشان مترو باز هم درحال افزایش هستند و متاسفانه عده‌ای از این دستفروشان برای مسافران مزاحمت ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۹۶

پول زور در مدارس

نوبخت از تهران: مدارس دولتی نیز راه مدارس غیرانتفاعی را در پیش گرفته‌اند و هر ماه با عناوین مختلف از والدین دانش‌آموزان پول طلب می‌کنند. به نظر می‌رسد نقش آموزش و پرورش در حمایت مالی از مدارس فراموش شده است.

برج‌سازی غیرقانونی

سیدین از تهران: بیش از یک‌سال است در خیابان 27 غربی بزرگراه کردستان زمین بزرگی درحال تبدیل شدن به برجی بلند است، متاسفانه این زمین با وجود این‌که در نقشه شهرداری جزو اماکن و فضای سبز تهران به شمار می‌آید، ولی مجوز ساخت گرفته است. چرا؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 18‌مهر 1396 با عنوان «تهویه فراموش شده مترو» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: جهت رفاه حال مسافران محترم خط 3 مترو، تمام سیستم‌های تهویه قطارهای این خط سرویس شده و در پایان حرکت‌های مسافری هر روز مورد بازبینی قرار می‌گیرند. همچنین با تکمیل زیر‌ساخت‌های این خط تا پایان سال، برنامه‌ریزی کاهش سرفاصله حرکت قطارها و افزایش تعداد حرکت‌های مسافری در دستور کار این شرکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها