محمـدجواد معنـوی‌نژاد که مدت‌هاست در تیم ورونای ایتالیا توپ می‌زند، با شایعه کنار گذاشته شدن از تیم و بازگشت به ایران روبه‌رو شد، اما خودش این شایعه را رد کرد و گفت: من سر تمرین هستم و از شایعاتی که در ایران پشت‌سرمن است،‌ بی‌خبرم.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۶۲

معنوی‌نژاد که هنوز در ترکیب اصلی ورونا قرار نگرفته، با این شایعه که ورونا دیگر بازیکن ایرانی‌اش را نمی‌خواهد، روبه‌رو شد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ایتالیایی گفت: تمرکزم روی تمرینات سنگین است. کمی تغییر شرایط سخت است، اما رفته رفته بدن عادت می‌کند و مشکلی نیست.

در هفته‌های ابتدایی سری A نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ترجیح داده بود،‌ از معنوی‌نژاد در ترکیب اصلی استفاده نکند. معنوی‌نژاد درباره این موضوع توضیح می‌دهد: من فقط چند هفته است به ایتالیا و سری A آمده‌‌ام. طبیعی است تا با سیستم و مدل تیم تطبیق پیدا کنم، زمان می‌برد. با این حال، مربی‌ام هیچ وقت از من ناراضی نبوده که بخواهم برگردم. ما در سال 60 بازی داریم. به تمام بازیکنان به اندازه کافی بازی می‌رسد. گربیچ تفکرات خودش را دارد. من هم سعی می‌کنم کاری را که از من می‌خواهند، بخوبی انجام بدهم، فقط همین.

البته محمدجواد در مقابل شایعات یک حدس محتمل هم دارد. او گفت: من را با پشت خط زن یونانی تیم اشتباه گرفته‌اند، زیرا او مصدوم است و باشگاه برای حل مشکل او در حال تصمیم‌گیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها