بازگشت پاس به تهران. بدون شک این یکی از مهم‌ترین خبرهایی است که این روزها شایعه‌اش به گوش می‌رسد. سال‌ها قبل وقتی تصمیمات اشتباه این تیم پرقدرت را به همدان فرستاد، می‌شد، براحتی پیش‌بینی کرد که بزودی همه‌چیز به ورطه نابودی می‌رود و تیمی که ستاره‌های زیادی به تیم ملی معرفی کرده و موفق به کسب پنج قهرمانی در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده‌ است فقط یک نام از آن باقی می‌ماند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۹۹

پاس تهران، هنوز پس از پرسپولیس و استقلال، سومین باشگاه پرافتخار تاریخ لیگ ایران است، اما روز گذشته خبر خوبی رسید. این که معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی از این حرف زده که بزودی پاس را به تهران برمی‌گردانند. سردار امیرحسین یاوری با اشاره به آغاز تلاش‌ها برای بازگرداندن باشگاه پاس به نیروی انتظامی گفت: «این موضوع پیچیده است چراکه در شرایطی، ما مجبور به واگذاری این باشگاه شدیم و برگرداندن آن به نیروی انتظامی نیازمند پول و حل مشکلات حقوقی مرتبط با آن است. البته فرمانده ناجا نیز دستوراتی در این خصوص و انجام اقداماتی برای ارتقای روحیه و نشاط کارکنان نیروی انتظامی داده‌اند و ما با توجه به این دستور ایشان و تاثیر بازگشتن پاس به نیروی انتظامی و رونق ورزش قهرمانی در روحیه پرسنل، در حال برآورد چگونگی بازگرداندن این باشگاه به نیروی انتظامی هستیم.

در حال حاضر رایزنی‌هایی با گروه‌ها و افراد مختلفی در این خصوص شده ولی در شرایط فعلی نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه دهم. خوشبختانه هیچ محدودیت و منعی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به بازگرداندن باشگاه پاس به نیروی انتظامی وجود ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها