دادستان ورامین: اجرای حکم لغو نشده است

قاتل ستایش به زودی اعدام می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: قاتل ستایش پنجشنبه - امروز - اعدام نمی شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۹۲

ابوالقاسم مراد طلب، در گفتگو با مهر از به تعویق افتادن اعدام قاتل ستایش خبر داد و افزود: قاتل ستایش پنجشنبه اعدام نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: اعدام لغو نشده است اما پنجشنبه نیز انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: برای زمان اجرای حکم منتظر اعلام زمان از سوی مسئولان قضایی هستیم.

به گزارش جام‌جم، امیرحسین که بتازگی از نظر قمری 18 ساله شده است، 22 فروردین سال گذشته ستایش را به بهانه نشان دادن جوجه به طبقه بالای خانه شان کشاند و او را مورد تعرض قرار داد. او بعد از اجرای نقشه شیطانی، دختر بچه را کشت و بر روی جسدش اسید ریخت و آن را به آتش کشید. او در ادامه موضوع را به پدرش گفت و همراه او به کلانتری رفت و تسلیم شد.

پسر نوجوان شهریور سال گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و در دفاع از خود گفت: ستایش را در حیاط دیدم و به بهانه نشان دادن جوجه به طبقه دوم بردم. به او تجاوز کردم و به پشت‌بام رفتم و چند نخ سیگار کشیدم. ستایش در اتاق بود و نمی‌توانست در را باز کند. به پایین آمدم و او را به آشپزخانه بردم و گلویش را بریدم. صبح فردا به مدرسه رفتم و موضوع را به دوستم گفتم. او گفت اسید بریز روی جسد. اسید گرفتم و روی جسد ریختم. برای این که بوی اسید پخش نشود، روی آن الکل ریختم و آتش زدم و روی آتش هم اسفند ریختم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات وارد شور شدند و امیرحسین را به قصاص به خاطر قتل و اعدام به اتهام تجاوز به عنف محکوم کردند. حکم مجازات قاتل، در شعبه 33 دیوان عالی کشور تائید شد و نام او در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفت. با استیذان اجرای حکم، صبح پنجشنبه 27 مهر ـ امروز ـ به عنوان زمان قتل در نظر گرفته شد که شامگاه دیروز به تعویق افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها