«صبح بخیر ایران» پوست می اندازد

مبینا نصیری، مجری جوان تلویزیون که کارگاه‌های آموزشی گویندگی و اجرا را برگزار کرده است، می‌گوید این کلاس‌ها ادامه خواهند داشت، او همچنین به زودی با اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به شبکه یک می‌آید.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۷۹
«صبح بخیر ایران» پوست می اندازد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مبینا نصیری، مجری جوان تلویزیون که سال گذشته اجرای برنامه‌های مختلفی را در تلویزیون برعهده داشت، از هفته آینده با اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به شبکه یک باز می‌گردد.

مبینا نصیری درباره فعالیت‌های این روزهایش می‌گوید: «به زودی با اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به شبکه یک می‌آیم. سری جدید این برنامه قرار است از 22 مهر روی آنتن شبکه یک برود. آقای اقبال واحدی که نماد برنامه هستند نیز در این برنامه حضور دارند و من هم به عنوان مجری ثابت به همراه یکی دو همکار دیگرم در برنامه هستیم.

او ادامه می‌دهد: «سری جدید «صبح بخیر ایران»که قرار است به زودی روی آنتن برود با سری قبلی این برنامه که قبل‌ترها می‌دیدیم، خیلی فرق کرده است. سری جدید بخش‌های مختلف موسیقی، ورزش و ... دارد و سعی شده یک مقدار از بخش‌های کارشناسی به آن شکل و شمایلی که در همه برنامه‌های صبحگاهی می‌بینیم، کمتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها