پیکر شهید پرویز قرایی از شهدای تازه تفحص‌شده سال‌های دفاع مقدس، ظهر دیروز بعد از اذان ظهر از مسجد بلال با حضور دکتر علی‌عسکری رئیس سازمان، مدیران و کارکنان صدا و سیما تشییع شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۳

به گزارش جام‌جم، مراسم تشییع پیکر شهید قرایی بعد از برپا شدن نماز ظهر و عصر از صحن مسجد بلال آغاز شد و کارکنان رسانه ملی پیکر مطهر این شهید را روی دوش خود در محوطه رسانه ملی حمل کردند تا این مکان را متبرک کنند. این مراسم همراه با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی بود.

در این مراسم برادر شهید، ضمن قدردانی از دکتر علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی گفت: این شهید بزرگوار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صف مبارزه علیه رژیم ستمشاهی می‌ایستاد و مبارزه می‌کرد. مبارزات این شهید بعد از انقلاب هم ادامه یافت و حضور فعالی در کشف خانه‌های تیمی و تعقیب منافقان داشت، حتی برای پیدا کردن این گروهک‌ها تا استان‌های غربی کشور هم رفت. ما باید رهرو امام حسین (ع) و خون شهدا باشیم.

شهید پرویز قرایی، یکی از شهدای تازه تفحص‌شده در مناطق عملیاتی غرب است که هفته گذشته از مرز شلمچه به کشور بازگشت. این شهید عضو لشکر 29 نبی‌اکرم بود که در عملیات والفجر 9 در سلیمانیه عراق به فیض شهادت رسید و پیکر پاکش تاکنون در این منطقه، به شکل گمنام مدفون بود. کارکنان سازمان صدا و سیما استقبال چشمگیری از این یادگار سال‌های دفاع و حماسه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها