شهمیرزادی از قائمشهر: اپراتورهای تلفن همراه بیش از 10درصد مالیات بابت شارژ سیمکارت کسر می‌کنند، پیامک‌های تبلیغاتی اجباری ارسال می‌کنند و به این شکل از اعتبار مشتریان کم می‌کنند. چرا هیچ سازمانی به این تخلفات رسیدگی نمی‌کند؟
کد خبر: ۱۰۷۹۳۴۳

تسهیلات برای موتورهای برقی

ناصری از تهران: موتورسیکلت‌های کاربراتوری آلودگی زیادی تولید می‌کنند و موتورسیکلت برقی به علت گران بودن مورد استقبال قرار نگرفته است. از دولت درخواست می‌شود تسهیلاتی برای تشویق شهروندان بابت استفاده از این وسیله در نظر بگیرد.

سالمندان نیازمند توجه بیشتر

شهروندی از قائمشهر: آیا مسئولان بانک مرکزی هنگام کاهش سود بانکی، فکری به حال افراد سالمند و کسانی که توان کار کردن ندارند، کرده است؟ این افراد سپرده‌ای اندک در بانک قرار داده‌اند تا از سود ناچیز آن امرار معاش کنند.

درخواست از شهرداری منطقه 11 تهران

بختیاری از تهران: جوی آب خیابان چنگیزی در جمالزاده جنوبی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد. از مسئولان شهرداری منطقه 11 تهران درخواست رسیدگی داریم.

جوابیـــه

در پی درج پیامی در 26 شهریور 1396 با عنوان «مترو سرویس بهداشتی ندارد» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در ایستگاه‌هایی که فاقد سرویس بهداشتی هستند، کودکان، سالمندان، بیماران و معلولان گرامی می‌توانند از سرویس بهداشتی کارمندان استفاده کرده و از طرف پرسنل ایستگاه‌ها همکاری لازم به‌عمل خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها