37 درصد مددجویان تهرانی سالمندند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: 37 درصد جامعه مددجویی استان تهران ‌سالمند هستند‌ و از این تعداد 75 درصد را زنان و 25 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۷۴

به گزارش جام‌جم، علی کریمی‌اصل‌ با بیان این‌که 95 هزار و 479 هزار نفر در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: 35 هزار و 423 نفر از این تعداد را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این‌که 85 درصد جمعیت سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شهری و 15 درصد روستایی هستند، بیان کرد: شهرستان شهریار و منطقه 6 تهران به ترتیب بیشترین و کمترین سالمند تحت حمایت را دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با اشاره به این‌که 1763 سالمند بیمار صعب‌العلاج و زمینگیر در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: کمیته امداد ماهانه صدهزار تومان برای نگهداری هر نفر سالمند در منزل هزینه می‌کند.

کریمی‌اصل درباره ارائه خدمات به سالمندان تحت‌حمایت یادآور شد: خدماتی که به صورت مستمر به سالمندان ارائه می‌شود، شامل پرداخت کمک هزینه معیشتی، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در قالب چکاپ و معاینات پزشکی و اعطای سبدهای غذایی و برگزاری اردوهای زیارتی به سالمندان تحت حمایت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها