روایت عجیب یک قصه در برنامه نود. قصه‌ای که شد غصه هواداران. از همان زمان که عادل فردوسی‌پور آیتم ویژه پرسپولیس را پخش کرد و خبر داد مهدی طارمی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی که حسین هدایتی پرداخت کرده بود را به جای این که به ریزه اسپور بدهد به جیب زده، انتقاد بود که در شبکه‌های مجازی از این مهاجم پرسپولیس شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۱۸

در کمتر از چند دقیقه عکس او در کنار پورشه‌ای سفید رنگ منتشر شد همراه با انتشار شایعه‌ای دیگر؛ این که مهدی پولی که از هدایتی گرفته را یک ماشین آخرین مدل خریده است! به همین دلیل هم بود که در خیلی از کانال‌های تلگرامی علیه او موضع گرفتند و اگر می‌شد حس آنها را در فضای مجازی لمس کرد، بدون شک کنایه هایشان همراه با پوزخندی بوده از جنس: «ما را باش. ساده‌ایم! باشگاه را یک تنه محروم کرده و سه میلیارد خرج روی دست تیم گذاشته، حالا خودش ماشین یک میلیاردی سوار می‌شود.»

البته کسی نمی‌تواند به طارمی خرده‌ای بگیرد که چرا ماشین یک میلیاردی سوار می‌شود، دارندگی و برازندگی، اما وقتی به دلیل اشتباه تو، اعصاب میلیون‌ها نفر به هم می‌ریزد و در بدترین شرایط مالی باشگاه، بدهی و محرومیت دیگری یقه تیم را می‌گیرد، این چیزها غیرقابل تحمل می‌شود.

بخصوص این که یک روز قبلش هم مردم مصاحبه‌ای خوانده‌اند که در آن گفته ای «اتفاقی نیفتاده حتما خیریتی در آن بوده.» ساده است و روشن.

مردم حساس شده‌اند و منتظر هستند تا ببینند باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت؟

اما اینجا باید دو سوال را از همه کسانی که در افتادن این اتفاق‌ها نقش داشته‌اند، پرسید. یکی این که چرا زمانی که هدایتی نقش یک منجی را بازی کرده و برای این که دوباره خودش را در دل هواداران جا کند یک چک برای طارمی کشیده و باشگاه پرسپولیس هیچ نظارتی برای انتقال این پول به باشگاه ترکیه‌ای نکرده است تا این پول به حساب شخصی طارمی برود؟

دوم این که چه کسی قرار است این پول را پرداخت کند؛ باشگاه یا طارمی؟بدون شک اشتباه را خود طارمی انجام داده است و پیشنهادی که به پرسپولیسی‌ها می‌شود این است که با طارمی قرارداد بلند مدت ببندند تا خسارت 3 میلیاردی که به باشگاه زده از کنار قرارداد او جبران شود. این پول، پول بیت المال است و شکی وجود ندارد که خیلی از مردم راضی نیستند پولشان هزینه کارهای نسنجیده‌ای شود که عده‌ای از روی کل‌کل و لج و لجبازی آن را انجام داده‌اند.

مرتضی رضایی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها