دبیر نهمین جشن مستقل انیمشین ایران در اختتامیه این جشن با تأکید بر این که رکود و بیکاری مهم‌ترین مشکل انیمشین ایران است، از مسئولان این حوزه تقاضا کرد راهکاری عملی برای حل این معضل پیدا کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۲۵

محمدعلی صفورا در نهمین جشن مستقل سینمای انیمیشن ایران که شامگاه دوشنبه در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: رکود و بیکاری باعث شده نشاط و امید از چهره متبسم انیمیشن برود. این دغدغه مهم، نیازمند راهکار عملی از طرف مدیران است. دبیر نهمین جشن مستقل انیمشین ایران افزود: قطعا وظیفه هر مدیری تلاش برای برطرف کردن مشکلات آن حوزه است. از مدیر مرکز صبای صداوسیما تقاضا داریم برای فعال کردن تولید در آن مرکز، دلسوزانه گام بردارند و رونق را به این عرصه بازگردانند. در این خصوص از دیگر موسسات مثل حوزه هنری، موسسه فرهنگی اوج، کانون پرورش فکری و سایر نهادهای مربوط چنین درخواستی داشته و توجه آنها را به مشکلات این حوزه جلب می‌کنیم.

معرفی برگزیده‌های انیمیشن در شاخه‌های مختلف، نکوداشت مهین جواهریان و یادبود زنده‌یاد وحید نصیریان از جمله بخش‌های این مراسم بود.

در این جشن هنرمندان و مسئولانی چون منوچهر شاهسواری، بهرام عظیمی، سعیده ذاکری، علی احمدی، سعادت رحیم‌زاده، امیر مهران، بهنام دلداده، علیرضا کاویان‌راد، امیرمسعود علمداری، سعید زارع، مهدی آقاجانی، عبدالله علیمراد، احمد عربانی، مجید شاکری، مهدی خرمیان، ناهید صمدی‌امین، کیارش زندی، حسین ضیایی، بهزاد فراهت و آرش قاسمی حضور داشتند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها