تعدادی از قایقرانان که در تایلند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده‌اند، به دلیل مشکلات قایق، تکلیفشان برای مسابقه مشخص نیست. مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از امروز در تایلند آغاز می‌شود. این در حالی است که ملی‌پوشان در قایق چهار و دو نفره سنگین وزن نتوانستند به دلیل مشکل قایق، تمرینات خود را پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۶۲

ماجرا از این قرار است که روابط بین‌الملل فدراسیون قایقرانی به دلیل دیر پاسخ دادن به فدراسیون قایقرانی تایلند در خصوص اجاره قایق‌ها، ملی‌پوشان را با مشکل روبه رو کرد.

فدراسیون تایلند نیز اعلام کرده است با توجه به این‌که از مدت‌ها پیش به فدراسیون ایران نامه زده و هیچ پاسخی درخصوص اجاره قایق دریافت نکرده است، نمی‌تواند کاری برای ملی‌پوشان روئینگ ایران انجام دهد.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره توضیح می‌دهد: به خاطر بعد مسافت و هزینه سنگین، نمی‌توانیم با خودمان به مسابقات قایق ببریم و در رقابت‌ها دچار مشکل می‌شویم. البته از 12 ماده‌ای که قرار است ما شرکت کنیم، فقط در دو قایق مشکل داریم و باید منتظر بمانیم. همه باید کمک کنیم تا این مشکل حل شود. وحید مرادی هم نایب‌رئیس آسیاست و تلاش می‌کند این موضوع
حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها