jamejamnashriyat
نشریات روزنامه جام جم کد خبر: ۱۰۶۹۳۹۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶  |  ۰۰:۰۱

یک گالری‌دار معتقد است گالری‌های ایران، قابلیت بالایی برای معرفی شایسته هنر ایران دارند از این‌رو باید حضورشان در عرصه بین‌الملل تقویت شود. آریا اقبال، مدیر گالری آریا که بعد از حدود 18 سال، اخیرا باردیگر به دبی بازگشت تا در آرت‌فر بین‌المللی دبی شرکت کند، به جام‌جم می‌گوید: «بدیهی است هر گالری باید برای حضور در آوردگاه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند ارائه حرفه‌ای از آثار هنرمندانش را عرضه کند که اهمیتش همتراز کیفیت آثار هنری است.»

حمیدرضا کرمی، مسئول بخش بین‌الملل این گالری نیز می‌گوید: «شرکت در آرت‌فرها هزینه زیادی برای گالری‌ها دارد. آرت‌فرها هیچ درصدی از فروش آثار را دریافت نمی‌کنند و درآمد آنها از طریق اجاره غرفه‌ها و جذب حامیان مالی بزرگ تامین می‌شود، که البته آرت‌فر دبی از نظر جذب این حامیان مالی از جمله قوی‌ترین آرت‌فرهاست. گالری آریا با دو هنرمند پیشکسوت ارمنی، گارنیک درهاکوپیان و سونیا بالاسانیان در یازدهمین آرت فر دبی حضور یافت. آریا اقبال در پایان این گفت‌وگو می‌گوید: گالری‌داری واقعا کار سختی است. من 25 سال پیش وارد این کار شدم و براساس این تجربه می‌گویم برخلاف آنچه تصور می‌شود، درآمد گالری‌داری، چشمگیر نیست.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
ورود بورسی پرابهام

ورود بورسی پرابهام

با گسترش بازار سرمایه و رکوردزنی شاخص بورس در ماه‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها متقاضی حضور در بورس و عرضه عمومی سهام خود در بازار سرمایه هستند.

«برد - برد» واقعی

«برد - برد» واقعی

یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه سیاست خارجی تدوین استراتژی کار با کشورهای مختلف و طراحی راهبردهای بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت است.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر