بی‌باک برنامه تیم ملی را تا گرندپری مراکش اعلام کرد

کشتی و تکواندو را با هم قیاس نکنید

مهدی بی‌باک در ارتباط با وضعیت تیم ملی تکواندو در فاصله 20 روز تا گرندپری مراکش گفت: با رفع مصدومیت ابوالفضل یعقوبی و محمد کاظمی مشکلی از این بابت نداریم. تمام ملی‌پوشان در صحت و سلامت کامل هستند و ما با توجه به رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی با چهار نفر راهی مراکش می‌شویم. البته در تلاش هستیم در مسابقات مختلف رنکینگ سایر نفرات را بهبود ببخشیم تا با نفرات بیشتری برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۲

وی درباره ادامه غیبت مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی با وجود داشتن مجوز برای حضور در گرندپری گفت: من بارها گفته‌ام نظرم را به فدراسیون درباره این دو نفر دادم و فدراسیون باید این مساله را اعلام کند. این دو نفر باید در عمل نشان بدهند می‌خواهند به تیم ملی کمک کنند. برای مسابقات جهانی ایندورگیم فدراسیون قصد اعزام آنها را داشت که خودشان نیامدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره این که گفته می‌شود او خواستار عذرخواهی علنی این دو نفر شده است، ادامه داد: من انتظاری از کسی ندارم. همان‌طور که گفتم نظرم را به فدراسیون اعلام کردم.

بی‌باک در خصوص مطرح شدن بحث واکنش دوگانه وزارت ورزش به ناکامی تکواندو و کشتی گفت: به نظرم رسول خادم کارش را درست انجام داده است. کشتی دست به جوانگرایی زده و نباید انتظاری داشت. آنها برای المپیک دوراندیشی کردند و از این تیم جوان بیش از این انتظار نمی‌رفت. نباید با یک مسابقه تمام زحمات کشتی گیران را زیر سوال برد.

وی ادامه داد: این را هم بگویم که مقایسه کردن درست نیست. اگر بخواهیم هر روز به این مسائل بپردازیم، دیگرزمانی برای کار کردن باقی نمی‌ماند. کشتی همیشه نجات‌دهنده کاروان ایران در المپیک و بازی‌های آسیایی بوده است. با این حال معتقدم نباید رتبه نهمی کشتی با رتبه سومی تکواندو را مقایسه کرد. ما 19 سال متوالی روی سکوی جهان رفتیم و درست نیست زحمات تکواندوکاران نادیده گرفته شود. از نظر من تکواندو اصلا ناکام نبوده و سوم شدن در جهان نتیجه بدی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها