بارسلونا در دیدار رفت سوپر جام باشگاه های اسپانیا، اسپانیول را در زمین این تیم شکست داد تا به قهرمانی در سوپرجام امیدوار شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۸

در این دیدار که پنجشنبه شب در زمین اسپانیول قهرمان جام حذفی اسپانیا برگزار شد ، بارسلونا قهرمان لالیگا با گل دقیقه 44 لودویک ژولی فرانسوی از سد میزبان خود گذشت. دیدار برگشت ، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

کول : اجازه دهید برای خودم تصمیم بگیرم

من نمی توانم با تصمیمی که دیگران برایم می گیرند کنار بیایم. اشلی کول مدافع سابق آرسنال این جمله را در گفتگو با روزنامه میرور و در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که در اولین بازی آرسنال مقابل استون ویلا بازی می کند یا خیر اعلام کرد. به گزارش سایت گل ، او از بی مهری طرفداران آرسنال خسته شده است . عکس او در میان بازیکنان آرسنال در ورزشگاه جدید این تیم (با نام امارات) دیده نمی شود. او می گوید: همه مرا رانده اند. فقط برای آن که گفتم بازی در چلسی را دوست دارم. مذاکرات کول و چلسی مدتی است به دلیل اختلاف 2 طرف بر روی رقم قرارداد متوقف مانده است.

کاپلو: رونالدو در رئال می ماند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به میلان و اینتر هشدار داد دنبال جذب رونالدوی برزیلی نباشند. به گزارش سایت گل و به نقل از رویترز ، کاپلو در کنفرانسی مطبوعاتی گفت : فکر نمی کنم اصلا امکان انتقال رونالدو فراهم شود چون در رئال مشکلی متوجه رونالدو نیست .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها