سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به انتقاد کارلوس کی‌روش از زمین محل تمرین ایران گفت: نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کی‌روش شوم. شین تائه‌یونگ قبل از آغاز تمرین دیروز تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در مرکز ملی فوتبال شهر پاژو در جمع خبرنگاران گفت: ما یک دوره کامل تمرینی را پشت‌ سر گذاشتیم و از حالا روال معمول آماده‌سازی را دنبال می‌کنیم. در این مرحله لژیونرها را به هماهنگی و شرایط مورد نظرمان می‌رسانیم.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۴۶

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی درباره انتقادهای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از کیفیت بد چمن زمین تمرین شهر اینچئون نیز گفت: این مساله ارتباط چندانی به من ندارد. فکر می‌کنم همه می‌دانیم چه چیزهایی را از حضور در ایران تجربه کردیم. به نظر من ایران شرایط خوبی در کره‌جنوبی دارد و همه چیز مهیاست.

شین تائه‌یونگ افزود: نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کارلوس کی‌روش شوم. ما ‌ده‌ها بار در ایران رنج بردیم. کارلوس کی‌روش درباره چه چیزی حرف می‌زند؟ من نباید در جنگ روانی کی‌روش شرکت کنم. به اندازه کافی به ایران احترام گذاشته‌ایم.

سرمربی ایران روباه است!

به دنبال انتقاد شدید کی‌روش از کیفیت زمین تمرین تیم ملی در کره جنوبی، رسانه‌های کره‌ای این صحبت‌های مربی پرتغالی را رد و عنوان کردند که سرمربی ایران طبق معمول به دنبال بهانه تراشی و جنگ روانی است. روزنامه‌ SP در این باره نوشت: «وقتی کره جنوبی برای برگزاری بازی دور رفت خود به ایران رفت، زمین تمرین آرارات را ایرانی‌ها در اختیار تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی قرار دادند که از شرایط بسیار بدی برخوردار بود. نور کم پرژکتورها و زمین سفت یکی از عمده‌ترین مشکلات بود، علاوه بر این، ایران زمینی را انتخاب کرد که فاصله زیادی تا هتل اقامت داشت و همین باعث می‌شد تا زمان زیادی را در ترافیک عجیب تهران به هدر رود.»

سایت SPORT CHOSUN کره‌ هم با نوشتن مطلبی درباره بازی با ایران برای سرمربی تیم ملی اسم مستعار روباه را انتخاب کرده است. در نوشته این خبرنگار کره‌ای توهین علنی به سرمربی تیم ملی ایران آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها