jamejamnashriyat
نشریات روزنامه جام جم کد خبر: ۱۰۶۷۳۷۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶  |  ۰۰:۰۱

فیروزی در مراسم معارفه مدیرکل روابط عمومی سیما:

صداوسیما 82/7 درصد مخاطب دارد

رئیس حوزه ریاست صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی، بر اهمیت حفظ مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما و ایجاد راهبردهای نوین ارتباطی برای حضور موثر در فضای رسانه‌ای تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس فیروزی مشاوراجرایی و رئیس حوزه ریاست سازمان، مخاطبان و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما را دو سرمایه اصلی رسانه ملی خواند که در کشور بر اساس آخرین نظرسنجی های رسمی حدود 82/7 درصد مخاطب دارد. وی با مقایسه تعداد شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در سال 1370 و اکنون گفت: امروز در عصر فراوانی رسانه‌های متعدد مجازی و غیر مجازی ما صاحب چنین سرمایه عظیمی هستیم و برای حفظ این سرمایه باید برنامه ریزی و آینده نگری داشته باشیم.

فیروزی با دسته بندی روابط عمومی دستگاه‌ها در کشور به غیر فعال، فعال، واکنشی و فوق فعال گفت: دسته چهارم روابط عمومی‌هایی که از آن‌ها به عنوان روابط عمومی‌های فوق فعال یاد می کنند ضمن مرجعیت بخشیدن به آن نهاد، باعث تشخص آن می‌شوند و هم ارتباط عمیقی با مخاطبان درون و برون‌سازمانی و رسانه ها برقرار می‌کنند و از این جهت روابط عمومی سازمان صداوسیما که به تعبیری روابط عمومی نظام هم هست باید چنین روابط عمومی باشد.

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این نشست با بیان این‌که در جنگ رسانه‌ای امروز، روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: باید آرایش رسانه‌ای درستی با کمک هم تدارک ببینیم و اعتماد مخاطب را به کمک این آرایش رسانه‌ای جلب کنیم.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
ورود بورسی پرابهام

ورود بورسی پرابهام

با گسترش بازار سرمایه و رکوردزنی شاخص بورس در ماه‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها متقاضی حضور در بورس و عرضه عمومی سهام خود در بازار سرمایه هستند.

«برد - برد» واقعی

«برد - برد» واقعی

یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه سیاست خارجی تدوین استراتژی کار با کشورهای مختلف و طراحی راهبردهای بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت است.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر