ووشوکار زن تیم ملی برای رقابت‌های جهانی ووشو بی‌تاب است. الهه منصوریان در‌خصوص شرایط خودش می‌گوید: شرایط خوبی دارم و تمرینات را طبق برنامه کادر فنی دنبال می‌کنم. انگیزه فراوانی دارم تا در میدان جهانی در وزن جدیدم نتیجه خوبی بگیرم.امسال در مسابقات جهانی در وزنی مبارزه می‌کنم که در بازی‌های آسیایی هم باید در همین وزن باشم. رقابت‌های جهانی یک نوع پیش مبارزه برای هدف بلندمدت من قبل از طلای بازی‌های آسیایی 2018 است.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۸۷

بانوی سانداکار در پاسخ این سوال که حضور در لیگ چین چه تاثیری بر عملکردش در رقابت‌های جهانی خواهد داشت، ادامه می‌دهد: من با بهترین‌های جهان در لیگ چین مبارزه کردم و مطمئن باشید در رقابت‌های جهانی استرسی ندارم و براحتی قهرمان می‌شوم. به اعتماد به نفسی رسیدم که می‌دانم سانداکاران کشورهای دیگر از من می‌ترسند و این موضوع کارم را در میدان مبارزه راحت‌تر می‌کند. البته این دلیل نمی‌شود که بگویم حریف سختی ندارم، اما مشکلی برای کسب طلای جهان نمی‌بینم.

منصوریان با اشاره به این که هدف اصلی او مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 است، می‌گوید: پس از پایان رقابت‌های جهانی به چین می‌روم تا در لیگ این کشور مبارزه کنم و خودم را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 آماده کنم. یکی از مهم‌ترین اهداف من صید طلای این بازی‌هاست و برای دستیابی به این مهم تلاش می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها