آغاز نمایش «ماه در جنگل» از فردا

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت که تمامی سینما‌های کشور در روز سه‌شنبه 31 مرداد (امروز) باز است و تنها فیلم‌هایی که کمدی است، در این روز نمایش نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۶

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات اخیر این شورا گفت: در جلسه روز دوشنبه 30 مرداد شورای صنفی نمایش اعلام شد فیلم سینمایی «ماه در جنگل» سیامک شایقی از روز چهارشنبه اول شهریور نمایش خود را در گروه آزاد آغاز می‌کند. همچنین سایر فیلم‌های حاضر در سینما‌های کشور به‌خاطر کسب کف فروش سینمای سرگروه خود به اکران ادامه می‌دهند.

فیلم سینمایی «ماه در جنگل» تازه‌ترین ساخته سیامک شایقی است و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم خود او به عهده دارد.

«ماه در جنگل» داستان آقامحرم جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب بشدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، به رغم آن که تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌ خود را ادامه می‌دهند و یحیی هم پایداری‌اش را.

لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطان‌زاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این فیلم هستند. / تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها