بعد از 3 برد متوالی، پرسپولیس حالا به‌دنبال چهارمین 3 امتیاز خود در لیگ هفدهم است. تیم برانکو این‌بار به مصاف سیاه جامگان می‌رود؛ تیمی که اکبر میثاقیان را روی نیمکت دارد و کیست که نداند تیم‌های این مربی همیشه توان متوقف کردن تیم‌های بزرگ‌تر را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۹۶

این شانزدهمین مصاف تیم‌های میثاقیان با پرسپولیس در لیگ برتر است. او که از سومین دوره لیگ برتر تا همین امروز با هفت تیم مختلف مقابل قرمزها قرار گرفته، نتایج خوبی هم گرفته است. او با ابومسلم در لیگ چهارم پرسپولیس را یک بر صفر برد، در لیگ ششم هم با دو تیم مختلف مقابل قرمزها پیروز شد؛ ابتدا با ابومسلم (3 بر 2) و سپس با راه‌آهن (2 بر یک). در لیگ هفتم هم پرسپولیس قطبی 2 بر یک مغلوب راه‌آهن میثاقیان شد. آخرین برد این مربی مقابل پرسپولیس هم به هفته پایانی لیگ شانزدهم برمی‌گردد که سیاه جامگان با پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیسی که قهرمان شده بود، از منطقه سقوط رهایی پیدا کرد.

سوای این 5 برد تیم‌های میثاقیان 4بار با تساوی پرسپولیس را متوقف کردند که یک مورد آن بشدت شرایطی مشابه امروز دارد. باید ده سال به عقب رفت. به هفتمین دوره لیگ برتر و پرسپولیس افشین قطبی. آن پرسپولیس هر 4 بازی اولش را برده بود و در هفته پنجم باید به مصاف تیم راه‌آهن میثاقیان می‌رفت. بازی در حضور 90 هزار تماشاگر برگزار شد، اما هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. پرسپولیس قطبی اولین دو امتیاز فصلش را در مصاف با تیم میثاقیان از دست داد. حالا یک‌بار دیگر تاریخ برای پرسپولیس و اکبر میثاقیان می‌تواند تکرار شود اگر سیاه‌جامگان بتواند امشب ترمز قرمزها را بکشد. پرسپولیس هنوز امتیازی از دست نداده است و اگر بتواند از سد سیاه‌جامگان عبور کند، اولین تیم لیگ برتری خواهد بود که در فصل هفدهم تعداد امتیازهایش را دو رقمی می‌کند. با این حال همه چیز منوط به این است که تیم برانکو بتواند از دفاع اتوبوسی تیم‌های میثاقیان در بازی‌های بزرگ عبور کند.

دو تیم برای این بازی بازیکن محروم ندارند. با این حال برانکو احتمال دارد بازهم به سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا استراحت بدهد. بشار رسن بازیکن عراقی هم به تمرینات تیم اضافه شده، اما احتمال استفاده از او خیلی زیاد نیست.

برنامه هفته چهارم

چهارشنبه 25 مرداد

پرسپولیس سیاه‌جامگان

ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه 26 مرداد

تراکتورسازی نفت

ساعت 19:45 در ورزشگاه یادگار امام تبریز

ذوب‌آهن سپاهان

ساعت 20:15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سایپا استقلال

ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی تهران

پارس جنوبی جم صنعت نفت

ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی بوشهر

جمعه27 مرداد

پدیده استقلال خوزستان

ساعت 18:45 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

سپیدرود رشت پیکان

ساعت 19:30 در ورزشگاه شهیدعضدی رشت

فولاد گسترش فولاد

ساعت 20:30 در ورزشگاه غدیر اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها