فرماندار املش از کندی روند اجرای پروژه‌های خط انتقال آب شرب سایت بهشت آباد، ساختمان شبکه و مرکز بهداشت، عدم طرح تفکیک زباله از مبدأ و عملیات دولت الکترونیک در این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۸۱

به گزارش تسنیم ، یونس محمودی اظهار داشت: پروژه خط انتقال آب شرب سایت در حال احداث بهشت آباد که 5.5 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار است به کندی پیش می‌رود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد.

فرماندار املش از کندی اجرای پروژه ساختمان شبکه و مرکز بهداشت املش هم انتقاد کرد و افزود: پیش بینی می‌شد که این پروژه تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد که روند اجرای این پروژه هم نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد.محمودی گفت: اجرای دولت الکترونیک هم در شهرستان املش بسیار کند است و از کارگروه مربوطه گله دارم زیرا تکمیل آن از بروز بسیاری از مفاسد اداری، مالی و اخلاقی جلوگیری کرده و روند امور اداری را تسریع می‌کند.

وی با اشاره به این که اعتبارات عمرانی شهرستان املش امسال 21.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است افزود: در توزیع اعتبارات عمرانی امسال به دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان املش که در جذب و پیشرفت پروژه‌های عمرانی ضعیف عمل کرده‌اند تجدیدنظر شده و از دریافت اعتبار جدید محروم می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها