به گزارش جامجم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در واقع هر پست این صفحه، ویدیویی از عکس های یک کاربر و فایلی صوتی از توضیحات او در مورد تصاویر ثبت شده را نشان می دهد. اپل کاربران اینستاگرام را دعوت کرده تا با استفاده از هشتگ ShotoniPhone# در این پروژه شرکت کنند.
اپل مدتهاست که چندین حساب کاربری تأیید شده برای بخش های مختلف کسب و کارش از جمله اپل موزیک، آیتونز، بیتس، آیبوکس و شوهای تلویزیونی Carpool Karaoke و Planet of the Apps در اختیار دارد، اما مشخص نیست چرا تازه به فکر نمایش توانایی تصویربرداری آیفون افتاده، قابلیتی که همواره نقش بسزایی را در کمپین های تبلیغاتی آنها ایفا می کند.
اهالی کوپرتینو حتی در بیلبوردهای تبلیغاتی شهری هم از عبارت «ثبت شده با آیفون» استفاده کرده اند، اما در اینستاگرام که بزرگ ترین شبکه اجتماعی عکس-محور در سطح جهان محسوب شده و تقریباً در تمامی موبایل ها حضور دارد، تاکنون فعالیتی نداشته اند.
فیل شیلر رابطه خوبی با اینستاگرام ندارد
البته شاید سابقه تنش های بین دو کمپانی در این تصمیم نقش داشته است. فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل در سال 2012 پس از عرضه اپلیکیشن اینستاگرام برای پلتفرم اندروید، حساب کاربری خودش را حذف کرد و گفت این شبکه بیش از حد بزرگ شده است.
به هر حال، اینستاگرام اکنون بیش از 700 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و آنقدر بزرگ و تأثیر گذار است که اپل هم نمی تواند آن را نادیده بگیرد؛ پس چه جایی بهتر از اینستاگرام برای نمایش عکاسی حرفه ای با آیفون؟
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد