هر چند شروع رقابت‌های لیگ برتر برای استقلالی‌ها چندان بر وفق مراد نبود، اما هواداران این تیم نباید زیاد نگران باشند.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۹۵

درست است که منصوریان در این بازی حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده را روی نیمکت نشاند و از ترکیب جابر انصاری و علی قربانی استفاده کرد، اما باید گفت، این تغییر آرایش می‌تواند نوید بدهد که استقلال آنقدر مهره خوب دارد که دو ترکیب را راهی میدان کند. به هم خوردن آرایش تیمی در بازی با استقلال خوزستان شاید در نهایت به اینجا ختم شد که استقلال یک امتیاز از این بازی گرفت اما آن چیزی که اهمیت دارد، این است که استقلال نیمکت بسیار خوبی دارد و این می‌تواند بهترین کمک به منصوریان برای کسب نتایج بهتر در ادامه فصل باشد. با اضافه شدن امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی وضعیت خط میانی آبی‌پوشان بهتر از این هم می‌شود و می‌توان به ادامه حضور استقلال و شانس بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار بود.

تراکتور، بازی مرگ و زندگی

استقلال تهران روز جمعه در تهران به مصاف تراکتورسازی می‌رود. این دومین بازی متوالی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی است. قطعا حضور هواداران باعث می‌شود این تیم بیشتر برای برد تحت فشار قرار بگیرد.

استقلال در دو بازی اول خود نتوانسته در لیگ برتر برنده باشد و این مسابقه برایش بسیار حیاتی خواهد بود. از دو سه روز قبل این شایعه به راه افتاده که اگر استقلال نتواند بازی تراکتور و سپس بازی سایپا را ببرد، شاید اتفاقاتی برای نیمکت آنها رخ دهد و حتی منصوریان روبه‌روی در خروجی قرار بگیرد.

هر چند این شایعات تکذیب شده ولی به نظر می‌رسد خود منصوریان هم این مسائل را احساس کرده است. نگاه او از ابتدای فصل به تمام بازی‌ها، چیزی شبیه فینال بود. منصوریان اعتقاد داشت باید در هر مسابقه با تمام وجود بازی کنند و تصورشان این باشد که انگار دارند در فینال بازی می‌کنند.

او در آستانه بازی تراکتورسازی هم به شاگردانش گفته است: «بازی با این تیم، بازی مرگ و زندگی است و نباید به هیچ وجه امتیاز از دست دهیم.»

منصوریان همچنین تاکید کرده: «طرفداران زیادی احتمالا به ورزشگاه می‌آیند و همه ما مقابل آنها و تمام طرفدارانی که از تلویزیون مسابقه را تماشا می‌کنند، مسئول هستیم. آخرین بار در آزادی به تراکتورسازی باخته ایم و نباید این اتفاق دوباره تکرار شود. این هم یکی از فینال‌های ماست و باید به طور قطع در آن برنده باشیم.»

جباری: منصوریان تیم را برمی‌گرداند

یکی از منتقدان همیشگی طی سال‌های اخیر در باره عملکرد برخی بازیکنان استقلال، علی جباری بود. کسی که در دوران فوتبالش به سلطان آبی‌ها معروف بود. جباری درباره شرایط استقلال به ما گفت: تیم خوبی بسته شده، اما هنوز آن نتایج و مدل فوتبالی را که مدنظر هواداران است، از این تیم نمی‌بینم. البته من به نیروی جوانی آقای منصوریان و بازیکنانش اعتقاد ویژه دارم و مطمئن هستم این تیم بزودی به لیگ برمی‌گردد تا شرایطش را سر و سامان بدهد.

استقلال تیم قدرتمند و باشخصیتی است و با حمایت هواداران به روزهای خوبش می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها