پوشش در سبک زندگی نشاندهنده هویت هر فرد است ؛ اگرچه تبدیل شدن مد به یک اصل در پوشش عامل عام تری بر کشش به سمت پوشیدن لباس های نشان دار یا برندینگ است و خود سبب تنوع طلبی در پوشاک و رواج مصرف گرایی میشود.پوشیدن لباس نشان دار (برندپوشی) یکی از مسائلی است که بدون شک سبب جریانسازی و اصالت یافتن مؤلفه هایی همچون مصرف گرایی، مدگرایی، محدودیت، رقابت ناپذیری محصولات داخلی و چشم و هم چشمی در سبک زندگی و در نتیجه بازار برای مافیای پوشاک پر رونق تر می شود.همه اینها در حالی است که کشور ما با داشتن طراحان و تولیدکنندگانی زبده و توانا هنوز نتوانسته است آنطور که باید در میان تمام اقشار نفوذ کند و معرفی شود.