امروز بازی‌های والیبال جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود

امیدهای ایران رو در روی عراق

بازی‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز در اندونزی آغاز می‌شود و والیبال ایران با تیم امید خود در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۱۱

تیم والیبال زیر 23 سال ایران، در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با رقبایی که سال‌ها رقیب اصلی ایران و مدعی درجه یک قهرمانی آسیا به‌شمار می‌آیند، مسابقه می‌دهد.

امیدهای والیبال، دو روز پیش از شروع رقابت‌ها روز سنگینی را پشت سر گذاشتند و دو جلسه تمرینات با توپ را صبح و عصر برگزار کردند. شاگردان خوان سیچلو در این جلسات تمرینی، ابتدا به انجام تمرینات کششی و بدنسازی پرداختند و پس از آن کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و برنامه‌های مختلف کادر فنی را تمرین و مرور کردند. تمرکز امیدها بیشتر روی دریافت بود و سیچلو سعی داشت با بررسی تاکتیک‌های مختلف نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.

تیم امید امروز در نخستین روز بازی‌ها به دیدار عراق می‌رود.

ماموریت جدید آقچه‌لی

رسول آقچه‌لی یکی از بازیکنان آینده‌‌دار والیبال ایران در تیم امید است. او بعد از درخشش در تیم زیر 21 ساله‌های ایران اکنون به دنبال نمایش بازی‌های خوب در جام ملت‌های آسیاست.

آقچه‌لی درباره شرایط تیم امید در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما به اندونزی آمدیم که بهترین عملکردمان را نشان دهیم و هر آنچه در تمرینات مرور کردیم در مسابقات به بهترین شکل اجرا کنیم. هدف اصلی ما ارائه بازی‌های زیبا از سوی تیم امید است که امیدوارم نتیجه هم به همراه داشته باشد.

وی درخصوص مصدومیت برخی بازیکنان گفت: برای ورزشکار حرفه‌ای مصدومیت عادی است. در حال حاضر هم مصدومیت‌هایی رخ داده که بیشتر جزئی است و همه می‌توانند با درمان بموقع به بازی برسند.

پشت‌خط زن تیم والیبال امید در پاسخ به این که آیا از نظر فیزیکی خسته است یا خیر، گفت: به هر حال اگر خسته هم باشیم باید برای والیبال ایران سنگ تمام بگذاریم. خوشبختانه سیچلو و کادر فنی تیم امید بخوبی شرایط بازیکنان تیم جوانان را در مسابقه‌های جهانی چک درک کردند و اکنون می‌توانیم با خیال راحت‌تر در خدمت تیم امید باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها