نرگس کلباسی پس از تشرف به حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، تصویری از خود در اینستاگرام‌ منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۱۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نرگس کلباسی که به واسطه فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش به مردم شناخته شده است، چندی پیش در هندوستان به خاطر یک ماجرای عجیب و پیچیده محکوم به قتل و درنهایت پس از هفته‌ها مقاومت و دفاع در برابر این پرونده‌سازی، تبرئه شد.

نرگس کلباسی در ماه رمضان امسال با حضور در برنامه ماه عسل اعلام کرد دوست دارد به شهر مشهد سفر کند و این سفر به یکی از آرزوهایش تبدیل شده است. ساعاتی پیش او با انتشار عکسی از خود در حرم امام رضا(ع) در اینستاگرام، نشان داد که به یکی از آرزوهایش رسیده است.

وی در اینستاگرام خود نوشت: «آخرین باری که به مشهد آمده بودم 11 سال سن داشتم، تنها چند هفته پس از نخستین بازگشتم به ایران. پدرم، من و برادرانم را به مشهد آورد تا امام رضا ما را در غم و اندوه فقدان مادر یاری کند. او گفت از امام رضا کمک بخواهیم و او خیلی کمکمان کرد. پیش امام رضا آمدم تا از آرامشی که در دوران کودکی به من عطا کرد، تشکر کنم. روزهای فوق‌العاده‌ای بود. خدایا شکرت.»

پایتختی‌ها بالن هوا کردند

اهالی سریال پایتخت که این روزها برای تولید فصل پنجم سریال در شمال ایران مشغول به کار هستند، روز گذشته در شهرستان نوشهر و حوالی سنگ‌تجن بالنی به هوا فرستادند.

چندی پیش، خبر و فیلمی از سقوط بدلکار سریال پایتخت 5، با خودروی سیمرغ به دره در روستای بالفکلا شرقی از توابع بابل منتشر شد و حالا تصاویری از آماده‌سازی یک بالن در سریال پایتخت 5، توسط شهروندان نوشهری به روزنامه ارسال شده که درباره جزئیات آن اطلاعی در دست نیست و باید تا زمان پخش سریال منتظر ماند.

اخبار و اطلاعات رسیده از حواشی این سریال حکایت از تدارک سنگین سیروس مقدم و گروه تولید این سریال دارد و احتمالا باید تا سال آینده منتظر ماند. براساس اخبار رسیده درباره زمان پخش این سریال، پایتخت 5 نوروز 1397 از شبکه یک به نمایش درخواهد آمد.

سریال پایتخت 5 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کارگردانی سیروس مقدم و با بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال‌حبشی، مصطفی بلال‌حبشی و سلمان خطی در دست تولید است.

بالگردی که هتل شد

یک تیم از معماران خلاق در استرلینگ اسکاتلند، بالگرد نیروی دریایی کینگA127Z را به یک هتل منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، این بالگرد در حیاط یک خانه قرار گرفته و هتلی برای اقامت یک‌شبه را ایجاد کرده است. کابین خلبان اکنون دو صندلی و یک میز دارد که از یک مخزن سوخت قدیمی ساخته شده است. فضای داخلی بالگرد به رنگ سفید طراحی شده تا روشن‌تر شود، یک آشپزخانه کوچک هم در این فضا تعبیه شده است. برای خواب هم چند تختخواب در اتاق قرار گرفته که می‌تواند یک خانواده پنج نفره (دو بزرگسال و سه کودک) را ساپورت کند.

برای اطمینان از این‌که بالگرد در فصل تابستان خنک و در زمستان گرم باشد، دیوارها عایق‌بندی شده و پانل چوب سفیدرنگی به آن اضافه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها