این روزها هادی ساعی منتقد اول پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو است. او در گفت‌وگویی با حضور خبرنگاران اعلام کرد: پولادگر مدعی است من بدهکار تکواندو هستم، اما فکر می‌کنم الان مردم بدهکار هستند. او 6 ـ 5 سال مدعی شده به تکواندو دین دارم و این چندسال را به این شکل سپری کرد و حالا 6 ـ 5 سال می‌خواهد بگوید به تکواندو بدهکارم و می‌خواهم بدهی‌ام را بدهم.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۰۲

اگر بدهی او مالی است من می‌دهم تا برود (با خنده) اما بدهی‌های دیگر را چه کسی می‌خواهد بدهد؟ نمونه آن مهدی خدابخشی نفر اول رنکینگ دنیاست که اینک خانه‌نشین شده است. او به مسابقات دعوت می‌شود، اما او را نمی‌برند. نمونه دیگر بهنام اسبقی است. او به مسابقات مختلف دعوت شده اما او را نمی‌برند. اینها خیانت‌هایی است که به تکواندو می‌شود.

وقتی جوانی در رنکینگ یک دنیا قرار دارد و خانه‌نشین می‌شود این خیانت است. به هر حال یک جوان حرفی زده و نباید تاوان آن را کشورمان بدهد. محمد باقری معتمد، نایب‌قهرمان المپیک را خانه‌نشین کردیم چون او می‌خواست در مجمع دوره قبل به هادی ساعی رای بدهد، در مجمعی که من حضور نداشتم، اینها غرض‌ورزی شخصی است. وقتی اسم هادی ساعی را از کمیته ورزشکاران حذف می‌کنند اینها خیانت و لطمه زدن به کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها