خلیل‌زاده در فهرست سیاه کی‌روش؟

شجاع خلیل‌زاده، مدافعی که به تازگی به جمع قرمزها ملحق شده، امیدوار است یکی از مسافران جام جهانی روسیه باشد. او بازیکنی است که از نظر فنی توانایی‌های زیادی دارد اما از نظر اخلاقی، خیلی وقت‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. خلیل زاده چه در سپاهان و چه در تراکتورسازی مدافع خشنی بود و به همین دلیل بارها با بازیکنان حریف درگیر می‌شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲۵

او می‌داند حضور در پرسپولیس بسیار سخت‌تر از دو باشگاه دیگر است و با یک اشتباه، بشدت تحت‌فشار قرار می‌گیرد. شجاع امیدوار است فصل جدید برایش اتفاقات خوبی به همراه داشته باشد و حتی دوباره بتواند پیراهن تیم ملی ایران را به تن کند. آخرین بار او در اردوهای منتهی به جام جهانی برزیل در تیم ملی حضور داشت اما پس از آن دیگر نتوانست نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند. شجاع خلیل‌زاده از باشگاه مس کرمان به تیم ملی دعوت شد و ناگهان تبدیل به بازیکنی شد که کی‌روش در تمام اردوها نامش را در فهرست قرار می‌داد. اما رفته رفته او دیگر محبوبیتش را نزد کی‌روش از دست داد و پس از اختلاف کرانچار و کی‌روش پیش از جام‌جهانی برزیل بر سر دعوت بازیکنان سپاهان، دیگر به تیم ملی دعوت نشد. خلیل‌زاده در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: «امسال سال منتهی به جام‌جهانی است و برنامه‌های زیادی در سر دارم. چرا فکر می‌کنید نمی‌توانم به تیم ملی دعوت شوم؟ سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارم و می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس بلیت سفر به جام جهانی را حتمی کنم.»

اما بعید به نظر می‌رسد او شانسی برای دعوت به تیم ملی داشته باشد. خلیل‌زاده سه سال قبل وقتی از تیم ملی خط خورد، مصاحبه‌ای علیه کارلوس کی‌روش انجام داد و گفت بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرده که برایش تعجب برانگیز است. آن زمان شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی و خلعتبری با هم از تیم ملی خط خوردند که شجاع و خلعتبری علیه کی‌روش مصاحبه کردند و فقط امید ابراهیمی بود که در این باره سکوت کرد.

به همین دلیل بعدها امید دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی کی‌روش روی نام شجاع خلیل‌زاده و خلعتبری خط قرمز کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها