خودکشی مادر بعد از قتل 3 فرزند

زن باردار در اقدامی هولناک سه فرزند خردسال خود را کشت و اقدام به خودکشی کرد. با اقدام سریع ماموران زن 29 ساله از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۵۶

به گزارش جام‌جم ، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در تشریح این جنایت اظهار کرد: دیروز طی تماس مسئول شبکه بهداشت شهر آشخانه مبنی بر این که سه کودک سه تا هشت ساله در یکی از روستا‌های توابع شهرستان مانه وسملقان توسط مادرشان به قتل رسیده‌اند، موضوع به صورت ویژه و آنی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. ماموران سریع راهی محل شده و دریافتند زن 29ساله در اقدامی جنون‌آمیز سه فرزند خود به نام‌های فرشته، هشت‌ساله، لطیفه شش‌ساله و محمدطاها سه‌ساله را با چاقو و روسری به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

وی افزود: این زن شش‌ماهه باردار بود و به گفته پزشک درمانگاه روستا دارای اختلالات روحی و روانی بوده است. متهم پس از قتل سه فرزندش خود را حلق آویز کرد که با اقدام سریع ماموران از مرگ نجات یافت. زن جوان با شوهرش اختلاف داشت و همسرش که کارگر است از مدتی قبل، آنها را ترک کرده بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متهم که به دلیل اقدام خود شوکه شده، به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قراردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها