دو مرد که با راه‌اندازی سایتی تحت‌عنوان همسریابی موقت، موجودی حساب کاربران را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۷۵

سیدمصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس فتا شکایت کرد که از حساب بانکی‌اش، اینترنتی پول سرقت شده است. تحقیقات از وی نشان می‌دادکه او چندی پیش عضو یک سایت همسریابی شده و بابت حق عضویت در آن پولی پرداخت کرده است.

وی افزود: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن سارق آغاز شد تا این‌که افراد دیگری نیز با حضوردر پلیس فتا، شکایت‌های مشابهی رامطرح کردند. با افزایش این شکایت‌ها معلوم شد درگاه سایت اینترنتی که آنها پول برای عضویت درسایت همسریابی واریزکرده‌اند، جعلی بوده وهمین باعث شده که اطلاعات بانکی آنها لو برود و موجودی حساب بانکی‌شان مورد سرقت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ردپای دوپسر 20 و 25 ساله که این سایت را راه‌اندازی کرده بودند، شناسایی و آن دو چند روز پیش در یکی از استان‌های کشور شناسایی و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: متهمان با انتقال به پلیس فتای استان اصفهان، بازجویی شدند و اعتراف کردند که به قصد سرقت از حساب بانکی افراد، سایت همسریابی دروغین راه‌اندازی کرده بودند. با این ترفند به حساب 15 نفر نفوذ کرده و تاکنون 150 میلیون تومان از راه این دزدی‌‌های سریالی، پول به جیب زده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها