به گزارش جام جم آنلاین از زومیت، سرجیومارکیونه، مدیرعامل فراری اواسط سال ۲۰۱۵ از برنامهی این شرکت مبنی بر بازتولید خودروی مشهور خود با نام دینو پرده برداشت. هرچند، او زمان دقیقی جهت رونمایی از نسل جدید این خودروی محبوب، ارائه نکرد.
در طی ۲ سالی که از اعلام این خبر میگذرد، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این خودرو که به عنوان رقیب سنتی خودروی مکلارن 570S نیز شناخته میشود به بیرون درز نکرده بود. اما ۲۲ هفته پیش تصاویر لو رفته از تست جادهای خودرویی با آرم فراری که بسیار شبیه به خودروی کلاسیک دینو است توجه را باردیگر به سمت این مدل جلب کرده است.
درحالی که هیچ کس خارج از فراری اطلاعات مستندی مبنی بر زمان رونمایی از خودروی دینو جدید ندارد، اعضای تیم طراحی ترایزون تصمیم گرفتند تا مدلی مفهومی از جلو و عقب این خودرو طرحی کنند.
اساس این طراحی بر مبنای نسخه محدود (Limited) خودروی فراری J50 است که اواخر سال گذشته با هدف حضور بیشتر در بازار خودروی ژاپن رونمایی و عرضه شد. فراری مدعی شده است زبان طراحی J50 میتواند آینده طراحی محصولات این شرکت را تغییر دهد و اگر این مطلب را صحیح فرض کنیم، انتظار میرود خودروی دینو جدید به عنوان یکی از اولین محصولات الهام گرفته از این زبان طراحی به بازار معرفی شود.
در جلوی خودرو چراغهای باریک و شبیه به خودروی J50 دیده میشود که حالت تهاجمی کمتری نسبت به این خودرو داشته و سطح مشبک بهبود یافتهای دارد. آینههای بغل، چرخها و مجاری ورودی هوا در کنارههای خودرو دقیقا مشابه J50 طراحی شده که زیبایی خاصی به خودرو داده است.
در قسمت انتهایی خودرو، محافظ شیشهای موتور به همراه ۴ چراغ گرد به عنوان المانهای اصلی طراحی خودرو J50 و خودروی فوق سریع ۸۱۲ خودنمایی میکنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم: