بامدادا سه‌شنبه بود که امید ابراهیمی پس از تمدید قراردادش با استقلال، پستی را در اینستاگرام گذاشت و نوشت: از کنار چیزی که به قلب شما نزدیک است، آسان نگذرید.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۸۴

او این پیام را گذاشت و کامنت هواداران و لایک‌های بی‌شمار بود که زیر پست ابراهیمی می‌خورد. با این حال، یکی دو نکته در این باره جلب توجه می‌کرد. اول این که زمان انتشار این پست خیلی دیر بود. دقیقا زمانی که یک فوتبالیست حرفه‌ای باید خواب باشد و بدنش در استراحت کامل به سر ببرد، حتی اگر در تعطیلات است. دوم این که زیر این پست بازیکن دیگری کامنت گذاشت و از امید خواست تا برود بخوابد، چراکه او در حال استراحت است! او کسی نبود جز مهدی طارمی، ستاره فوتبال پرسپولیس، یعنی طارمی هم در آن زمان از شب بیدار بوده و انگار که رعایت کردن اصول حرفه‌ای برای بازیکنانی که رقم‌های حرفه‌ای دارند، چندان اهمیتی ندارد.

اما گل طلایی را سروش رفیعی زد؛ بازیکنی که بتازگی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شده در حالی که ساعت نزدیک به یک بامداد بود در لایو اینستاگرامش با طرفداران پرسپولیس صحبت کرد و در واقع خداخافظی خودش با آنها را علنی کرد. نکته جالب درباره لایو سروش این بود که او کامنت‌ها را نبسته بود و مردم فرصت نظر دادن همزمان را داشتند، اما سروش اعلام کرد می‌خواهم فقط صحبت کنم و کامنتی را نمی‌خوانم. فارغ از این که سروش چه چیزهایی گفت و چه کامنت‌هایی را دریافت کرد باید گفت که او هم یکی دیگر از شب زنده‌دارها بود که در کنار طارمی و ابراهیمی قرار گرفت. در هر صورت باید دید واکنش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شب زنده‌داری بازیکنان چه خواهد بود. شاید کادر فنی دو تیم هم در تعطیلات هستند و مسائل این چنینی برایشان اهمیتی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها