از لیست خرید منصوریان چه‌خبر

از دفاع راست تا وینگر چپ و مهاجم

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در یکی دو روز آینده و پیش از تعطیلات، با سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار می‌کند. در این جلسه قرار است مسیر پیش روی باشگاه برای فصل جدید ترسیم شود. منصوریان قصد دارد لیست خریدهای استقلال را به افتخاری بدهد. مدیرعامل باشگاه تا قبل از بازی العین اعتقاد داشت استقلال تنها یکی دو بازیکن می‌خواهد، ولی ظاهرا حالا نظر او هم عوض شده است. علیرضا منصوریان چه بازیکنانی در نظر دارد و می‌خواهد برای چه پست‌هایی بازیکن بگیرد؟
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳۳

دفاع راست؛ دو گزینه منصوریان

علیرضا منصوریان برای پست دفاع راست بازیکن می‌خواهد و در این زمینه مذاکراتی هم با بعضی بازیکنان داشته است. پژمان منتظری گزینه اول منصوریان برای این پست است ولی گفته می‌شود در صورتی که این بازیکن به جمع آبی‌ها ملحق نشود، منصوریان مهدی شیری، بازیکن پیکان یا میلاد فخرالدینی بازیکن نفت تهران را جذب می‌کند.

دفاع چپ؛ رقیب برای زکی‌پور

منصوریان قصد دارد در پست دفاع چپ هم یک بازیکن بگیرد. زکی‌پور در این پست تنهاست و با رفتن یعقوب کریمی، تنهاتر هم می‌شود. منصوریان خوب می‌داند باید یک رقیب خوب برای این بازیکن جذب کند. به همین دلیل دنبال یک مدافع چپ است. ظاهرا او ترجیح می‌دهد برای این پست بازیکن نامی نگیرد و احتمالا یک جوان برای رقابت با او جور می‌کند.

هافبک وسط؛ اسماعیلی تنهاست

برای پست هافبک طراح هم منصوریان به یک بازیکن فکر می‌کند. او روی جپاروف نظر مساعدی دارد و می‌گوید این بازیکن باید به هر شکل ممکن به استقلال بازگردد. وقتی در این باره از سرمربی استقلال سوال کردیم، پاسخ داد: «ما برای پست هافبک وسط، جپاروف را داریم و قطعا این بازیکن به استقلال بازمی گردد.»

وینگر چپ؛ جهانبخش یا...

منصوریان برای این پست هم به بازیکن نیاز دارد. او یک وینگر چپ تخصصی می‌خواهد. در فصل تمام شده لیگ، نبود بازیکن تخصصی در این پست خیلی استقلال را اذیت کرد.

سرمربی آبی‌ها مجبور شد از چند بازیکن از جمله بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای و یعقوب کریمی در این پست استفاده کند. ولی حالا منصوریان می‌خواهد یک بازیکن تخصصی در پست وینگر چپ جذب کند. جهانبخش گزینه اصلی آبی‌هاست، ولی گفته می‌شود منصوریان با یک بازیکن نامی هم برای این پست مذاکره کرده است.

وینگر راست؛ یکی برای رقابت با خسرو

منصوریان برای این پست هم به دنبال بازیکن است. بهنام برزای از شرایط خود در استقلال بشدت ناراضی است. منصوریان در روزهای آخر فصل حتی یک دقیقه هم به این بازیکن میدان نداد تا او به فکر جدایی باشد. البته قرارداد برزای با استقلال تمام شده است و او حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید. با رفتن برزای، حیدری و علی قربانی باقی می‌مانند. البته قربانی وینگر راست نیست و احتمالا منصوریان دیگر در این پست از او استفاده نکند. به همین خاطر بعید نیست سرمربی استقلال یک وینگر راست هم جذب کند.

فوروارد؛ سجاد، شاید هم بیت سعید

منصوریان در خط حمله هم به یک بازیکن نیاز دارد. اگر کاوه رضایی برود، استقلال دو فوروارد می‌گیرد، اما اگر او بماند، احتمالا از بین سجاد شهباززاده و بیت سعید یکی به جمع آبی‌ها اضافه می‌شود. البته اینها تمام بازیکنانی نیستند که منصوریان جذبشان می‌کند. روزبه چشمی و جپاروف هم دو بازیکنی هستند که در جمع آبی‌ها حضور خواهند داشت.

تکلمه

منصوریان می‌خواهد استقلالی قوی تر ببندد. او معتقد است در فصل آینده هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند و با توجه به قدرتی که پرسپولیس گرفته، قطعا استقلال هم کار بسیار سختی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها