نیازی از شهریار: از شهرداری شهریار درخواست می‌شود به درختان کهنسال این شهر مخصوصا درختان خیابان شیخ مفید بیشتر رسیدگی کند تا خشک نشوند.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۱۴

قطع مداوم آب در خیابان خیام کرمانشاه

شهروندی از کرمانشاه: آب شرب خیابان خیام در کرمانشاه هر روز از ساعت 15 تا 18 و 30 دقیقه و از 23 شب تا صبح قطع می‌شود، چرا اداره آب و فاضلاب فکری به حال این موضوع نمی‌کند و به مردم این محله اهمیتی نمی‌دهد؟

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 18 اردیبهشت 1396 با عنوان «متروهای خودسر» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در زمان‌های اختلال ترافیکی و به‌منظور کاهش دامنه اختلال و روان‌سازی حرکت سایر قطارهای طول مسیر، حسب موقعیت قرار داشتن قطارها در ایستگاه ـ دستور عدم توقف برخی قطارها در ایستگاه‌هایی که دارای آمار مسافری پایینی هستند در دستور کار قرار می‌گیرد. شایان ذکر است هر تغییر ترافیکی در برنامه مسافران مترو از طریق صفحه عمومی اینترنتی در قطارها و ایستگاه ها، به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود.

شغل ما را نگیرند ایجاد اشتغال پیشکش!

مجیدیان از گیلان: از دولت محترم درخواست می‌شود همان‌طور که به فکر اشتغال‌زایی هستند بهتر است در حفظ شغل نیز قوانین محکمی قرار دهند تا شرکت‌ها وکارخانه‌ها براحتی نیروهای خود را تعدیل نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها