شمشیربازان سابر ایران برای اردوی مشترک با روسیه دیروز راهی مسکو شدند. شمشیربازان که با ششمی جام جهانی مادرید برگشتند، بعد از استراحت، همان برنامه تمریناتشان را برای قهرمانی آسیا و جهان ادامه دادند.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۶

پیمان فخری که این بار هدفش مدال آسیا و جهان است، حتی در مادرید تمرینات شاگردانش را قطع نکرد و آنها با همه خستگی مسابقه دادند؛ مسابقه‌ای که از نظر خودش راضی‌کننده بود زیرا به‌قول خودش هر بار نسخه یک تیم بزرگ را می‌پیچند.

شمشیربازان قبل از قهرمانی آسیا، رقابت‌های جایزه بزرگ مسکو را هم دارند؛‌ مسابقه‌ای که 12 خرداد شروع می‌شود. آنها این بار چند روز زودتر رفتند تا به دعوت روس‌ها در اردوی مشترکی با شمشیربازان میزبان و آمریکا به اتفاق گرجستان، ترکیه و ژاپن تمرین کنند و دوئل داشته باشند.

تیم ملی شمشیربازی سابر دیروز با همان ترکیب جام جهانی مادرید یعنی با مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی راهی مسکو شد تا چهار روز با نامداران در مسکو تمرین مشترک انجام بدهند.

آنها غیر از تمرین، مسابقه درون‌اردویی هم دارند. با درخشش دختران سابر در جام جهانی سال قبل فرانسه، روس‌ها آنها را از قلم نینداختند تا کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی، پریماه برزگر و نجمه سازنجیان شال و کلاه کنند و با شمشیربازان روسی و ژاپنی تمرین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها