اتحادیه مربیان لیگ برتر انگلیس، آنتونیو کونته را به عنوان بهترین سرمربی این رقابت‌ها در فصل 17 - 2016 معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۷۷

کونته در فصلی که گذشت، آبی‌پوشان لندن را دو هفته مانده به پایان فصل قهرمان کرد و اکنون این شانس را دارد که دو گانه قهرمانی کسب کند، چرا که تیمش به فینال جام حذفی انگلیس هم راه پیدا کرده است؛‌ جایی که باید با آرسنال روبه‌رو شود. سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا که بلافاصله بعد از پایان کارش در یورو 2016 هدایت چلسی را برعهده گرفت، خیلی سریع توانست روی شاگردان جدیدش در غرب لندن تأثیر بگذارد. او اکنون در شرف کسب افتخاری قرار دارد که پیش از او در کارنامه تنها یکی از مربیان تاریخ چلسی درج شده است؛ کارلو آنچلوتی در فصل 10ـ 2009.

کونته که شاگردانش با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام، عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کردند، در ضیافت شام سالانه اتحادیه مربیان لیگ فوتبال انگلیس، با آرای همتایان خود در فوتبال جزیره به عنوان بهترین سرمربی فصل انتخاب شد.

او دومین ایتالیایی است که در دو سال اخیر این جایزه را کسب می‌کند چرا که فصل گذشته نیز هموطنش کلودیو رانیری که لسترسیتی تحت هدایتش قهرمان لیگ برتر شد، عنوان بهترین سرمربی فصل را از آن خود کرد.

سرمربی سابق یوونتوس که تیمش فقط با پنج شکست در طول فصل اخیر لیگ برتر قهرمان شد، علاوه بر کسب عنوان بهترین سرمربی فصل از سوی اتحادیه مربیان لیگ فوتبال انگلیس، از سوی کمیته فنی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز به عنوان بهترین سرمربی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها