رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تیم حقیقت یاب حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر در محل حادثه حاضر و شواهد عینی را از نزدیک بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۷۷

حسینقلی قوانلو اظهار کرد: در پی دستور رئیس‌جمهور و با تصمیم وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیم حقیقت‌یاب حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر در محل حادثه معدن حضور یافت.

وی افزود: این گروه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از استادان دانشگاه‌ها و خبرگان کشوری زغال‌سنگ و نظام مهندسی معدن کشور و نمایندگان کارگران معدن تشکیل شده است.

قوانلو اظهار کرد: تیم حقیقت‌یاب روز گذشته در محل حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر حاضر شدند و با بازدید از تونل یک و تونل 2 معدن زمستان یورت، به ارزیابی شواهد موجود پرداختند. به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، اعضای تیم حقیقت‌یاب پس از بازدید میدانی، در جلسه‌ای شواهد را بررسی کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی تیم حقیقت‌یاب، علت حادثه معدن زمستان یورت منتشر خواهد شد.

در حادثه معدن زغال‌سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر 43 نفر از کارگران زحمت‌‎کش این معدن کشته و شماری از کارگران و امدادگران مصدوم شدند./ تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها