کریم بنزما هر کاری کند نمی تواند نفرت فرانسوی ها را نسبت به خود از بین ببرد. او حتی اگر به بهترین بازیکن جهان هم تبدیل شود باز هم جایی در تیم ملی فوتبال فرانسه نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲۱
کریم بنزما؛ مغضوب ابدی فرانسوی ها!

به گزارش جام جم آنلاین ، کریم بنزما که به دلیل دست داشتن در اخاذی از هم تیمی خود و همچین رسوایی اخلاقی از حضور در تیم ملی فرانسه محروم شده بود یورو 2016 را از دست داد. البته او هنوز بخشیده نشده و گویا قرار هم نیست بخشیده شود.

روزنامه اکیپ فرانسه در تازه ترین مطلب خود درباره بنزما نوشته که او حتی اگر برترین بازیکن جهان هم شود و توپ طلا را ببرد باز هم جایی در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه نخواهد داشت. فدراسیون فوتبال فرانسه هم او را ببخشد هواداران فرانسوی او را نمی خواهند. به این ترتیب این بازیکن به صورت قطعی جایی در جام جهانی 2018 روسیه هم نخواهد داشت.

فدراسیون فوتبال فرانسه در پیامی صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به رافائل واران تبریک گفت، این درحالی است برای کریم بنزما چنین پیامی را ننوشت. بنزما تبدیل به مغضوب ابدی فوتبال فرانسه شده است. هیچ ستاره ای در تاریخ فوتبال فرانسه به اندازه بنزما منفور هواداران نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها