نخستین نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه‌های کوچک با حضور بیش از 250 شرکت و واحد تولیدی کشور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۸۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه‌های کوچک کشور که تا 24 اردیبهشت دایر خواهد بود، واحدهای تولیدی کالاهایی همچون صنایع چوبی و مبلمان، کالای خواب، واحدهای تولیدی فرش و تابلو فرش، تولیدی‌های لوازم آشپزخانه، کارگاه‌های تجهیزات روشنایی و صنایع‌دستی مشارکت دارند.

با توجه به این‌که امسال سال «اقتصاد مقاومتی؛‌ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، این نمایشگاه برای تحقق این هدف و کمک به تولیدکنندگان خرد، اشتغال‌زایی و یافتن بازارهای فروش داخلی و خارجی، برگزار شده است.

650 هزار بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در کشور فعالیت دارند و به‌طور میانگین به ازای هر کارگاه صنفی 2/2 کارگر شاغل هستند که این تعداد بدون احتساب صاحب کارگاه است و در مجموع در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط کل کشور حدود 5/6 میلیون نفر شاغل هستند.

اولین نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه‌های کوچک کشور تا 24 اردیبهشت هر روز از ساعت 11 تا 21 در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها