مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی محورهای برون شهری و برخی مسیرهای شهرهای زیارتی را در آستانه نیمه شعبان در بازه زمانی 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۸۲

به گزارش ایرنا، ‌تردد موتور‌سیکلت‌ها از ساعت 12 دیروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 اردیبهشت‌ماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و محور هراز در این مدت ممنوع است و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 دیروز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در محور هراز ممنوع خواهد بود.

محورهای استان قم

این گزارش می‌افزاید: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت 12 امروز پنجشنبه تا سال 24 روز جمعه از میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان 72 تن به سمت اتوبان قم کاشان) تردد کنند.

همچنین تردد از عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت میدان 72 تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر دهند و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان) تردد کنند. در جاده قدیم کاشان - قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران تردد ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان - قم) وارد شوند.

محور مشهد - فریمان

همچنین تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت 14 تا 21 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور مشهد فریمان درخراسان رضوی ممنوع است و تردد این قبیل وسایل نقلیه از مسیر اتوبان شهید شوشتری انجام می‌شود.

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها در محور مشهد - چناران از ساعت 17 الی 23 فردا جمعه این هفته 22 اردیبهشت‌ماه ممنوع خواهد بود.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1914 تردد شمار در سطح کشور در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها