بهناز شفیعی در آمریکاست. دختر موتورسوار ایرانی دو سال و نیم بعد از آن‌که یک باشگاه موتورسواری از وی دعوت کرد، برای حضور در مسابقات و همین‌طور تورهای ورزشی این باشگاه، به آمریکا سفر کند، به ایالات متحده رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۰۷

سفر شفیعی به آمریکا، دومین حضور یک‌دختر موتورسوار حرفه‌ای ایرانی در این کشور است. پیش از این نورا نراقی دیگر بانوی موتورسوار کشورمان نیز به دعوت اشلی فایلک که از قهرمانان موتورسواری این کشور بود، به آمریکا سفر کرده بود.

شفیعی با اشاره به این که پیشنهادهای زیادی برای ماندن در آمریکا دارد بیان کرده، قصد دارد هرچه زودتر به ایران بازگردد و فقط برای کسب تجربه و آموختن تازه‌های این ورزش به این کشور رفته است تا ببیند پیست واقعی و استاندارد، دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد و چه شکلی است.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، شفیعی را در پرداخت هزینه‌های این سفر یاری نکرده، اما قرار است پس از بازگشت به ایران، باز به فدراسیون برود تا شاید بخشی از هزینه‌هایش را پرداخت کنند. مهم‌ترین نقش در سفر این موتورسوار دختر ایرانی را توکلیان و شرکت متبوعش برعهده داشتند؛ شهروند ایرانی مقیم آمریکا که طی سال‌های اخیر با ورزش ایران ارتباط مستقیم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها